بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۱۱۸۴۱
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۲ - ۱۵:۰۹
رئیس فدراسیون جهانی فوتبال و رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا در نامه‌هایی جداگانه به علی کفاشیان، درگذشت بیوک جدی‌کار، بازیکن پیشین تیم‌های ملی و استقلال تهران را تسلیت گفتند.
تدبیر24: سپ بلاتر رئیس فدراسیون جهانی فوتبال فیفا، در نامه‌اش نوشته است: "می‌خواهم تاسف عمیق خودم را از بابت خبر درگذشت بیوک جدی‌کار، بازیکن پیشین تیم ملی ایران که به چپ پای طلایی شهرت داشت، اعلام کنم.

از دست دادن چنین شخصیت و پیشکسوتی سخت است اما یاد هنرنمایی‌های او در زمین فوتبال به عنوان یک مهاجم همواره در یادهاست. همین که بیوک جدی‌کار اولین لژیونر تاریخ فوتبال ایران بوده که به یک باشگاه خارجی پیوسته است، نشان می‌دهد وی چه بازیکن بزرگی بوده است. فدراسیون جهانی فوتبال بر خود لازم می داند که به خانواده بیوک جدی‌کار و خانواده فوتبال  ایران این مصیبت را تسلیت بگوید و یک بار دیگر من به عنوان رئیس فیفا به خانواده جدیکار و خانواده فوتبال ایران تسلیت می‌گویم."

طبق اعلام سایت فدراسیون فوتبال، شیخ سلمان بن ابراهیم آل خلیفه رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا هم در پیامی به علی کفاشیان درگذشت بیوک جدی‌کار را تسلیت گفته است. در متن این پیام هم آمده است:" به عنوان رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا، می‌خواهم به خاطر درگذشت بیوک جدی‌کار بازیکن افسانه‌ای فوتبال ایران به خانواده فوتبال ایران تسلیت بگویم.

جدی‌کار یکی از به یادماندنی‌ترین مهاجمان برتر فوتبال آسیا و اولین بازیکنی بود که به یک باشگاه خارجی ترانسفر شده است. بار دیگر از طرف خانواده فوتبال آسیا، درگذشت بیوک جدی‌کار را به خانواده فوتبال ایران تسلیت می‌گویم."

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها