بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 16
کد خبر: ۱۱۸۴۱۱
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۸
مهاجم پیشین پرسپولیس گفت: اتحاد خوبی بین هواداران، مربیان و بازیکنان پرسپولیس شکل گرفته که می تواند ضامن موفقیت های بعدی این تیم باشد.
تدبیر24»جواد کاظمیان پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس که حضور در جام جهانی را نیز در کارنامه خود دارد و این ماه‌ها مشغول حضور در کلاس‌های مربیگری است تا مهیای آینده شود، در مورد شرایط سرخپوشان پایتخت گفت: «من تلاش می‌کنم اخبار پرسپولیس را به صورت کامل پیگیری کنم و می‌دانم وضعیت این تیم بعد از پیروزی مقابل صنعت نفت آبادان نرمال شده است. از طرف دیگر پرسپولیس همیشه تحت هر شرایطی مدعی است.»
کاظمیان افزود: «توصیه من به بازیکنان پرسپولیس این است که در همین گام نخست با قدرت وارد زمین شوند و با تمرکز، کار را  مقابل پاختاکور استارت بزنند. اولین پیروزی در نخستین بازی از مرحله گروهی می‌تواند همه را نسبت به آینده امیدوار کند. پرسپولیس نباید کار خود را سخت کند. اگر در همین بازی اول به یک پیروزی شیرین دست یابد، راه خود برای ادامه مسیر را هموار خواهد کرد. من به پیروزی پرسپولیس مقابل پاختاکور ازبکستان بسیار امیدوارم و فکر می‌کنم با حمایت هواداران این پیروزی رقم می‌خورد.»
او در نهایت گفت: «اتحاد بسیار خوبی بین هواداران بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس دیده می‌شود. در این سال‌ها هر موفقیتی که به دست آمد، به خاطر همین حس همدلی و همکاری در تیم بود. فکر می‌کنم با وجود این شرایط پرسپولیس تواند سال درخشانی را سپری کرده و به شرایط بسیار بهتری برسد.»
برچسب ها: تدبیر24 ، پرسپولیس
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها