بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۱۱۸۴۲۷
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۷
وگونادا ویوید که با فیلم "کلمبوس" مطرح شد، فیلمی جدید تحت عنوان "بعد از یانگ" را کارگردانی خواهد کرد.
تدبیر24»وگونادا ویوید مقاله‌ساز و تحلیلگر سینمایی‌،فیلم‌ساز شده است و حالا بعد از دو سال و نخستین فیلم بلندش در مقام کارگردان، می‌خواهد فیلم بلند بعدی‌اش را جلوی دوربین ببرد.

کوگونادا که با فیلم مستقل "کلمبوس" به جشنواره فیلم ساندنس رفت و حسابی تحسین شد و یکی از دیدنی‌ترین فیلم‌های سال ۲۰۱۷ را تقدیم سینمادوستان کرد، این بار سراغ یک اقتباس سینمایی از داستان کوتاهی به قلم الکساندر واینستین با نام "با یانگ خداحافظی کن" رفته است.

به گزارش سایت هنر و تجربه، این فیلم‌ساز متولد کره جنوبی، نویسندگی و کارگردانی اثر جدیدش را بر عهده  دارد که با کمی تغییر در عنوان داستان، با نام "بعد از یانگ" به نمایش درخواهد آمد.

کالین فارل بازیگر اصلی فیلم خواهد بود و پخش‌کننده‌اش کمپانی موفق و خوش‌نام "A24"‌ است که با این‌که هنوز قدمتش به یک دهه نرسیده، اما در سینمای مستقل ایالات متحده اسم‌ورسمی برای خودش دست‌وپا کرده است. به گزارش "ددلاین" داستان فیلم درباره پدر و دختری است که می‌کوشند جان عضو روباتیک خانواده‌شان را نجات دهند!

اما کوگونادا در پادکست سال ۲۰۱۷ خود درباره منابع الهام و تأثیرپذیری‌اش گفته بود: "فکر می‌کنم یکی از دلایلی که باعث شد از فضای آکادمیک دور بشوم این بود که به‌نوعی احساس می‌کردم آن‌چه را که دوست دارم قربانی می‌کنم؛ و حالا با فیلم‌سازی فقط می‌خواهم همان فرمی را دنبال کنم که یاسوجیرو اوزو دنبال می‌کرد؛ و آن را در زمان حال پیاده کنم و درباره‌اش بیندیشم."

برچسب ها: تدبیر24 ، کارگردان
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها