بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۱۱۸۴۴۸
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۰
پاریس مایکل کاترین جکسون (متولد ۳ آوریل ۱۹۹۸) که با نام پاریس جکسون شناخته می شود تنها دختر سلطان پاپ مایکل جکسون و دبی رو است. پاریس دومین فرزند از سه فرزند مایکل جکسون است

تدبیر24»خانواده پاریس جکسون نگران آینده و سلامتی او بوده و نگران هستند که مانند پدرس بر اثر مصرف دارو از دنیا برود؛ آنها پاریس را  به خاطر کارهایش سرزنش می کنند.

به گزارش سیمرغ، پاریس جکسون که با گابریل گلن هم گروهی Wallflowers در ارتباط است، موجبات نگرانی خانواده اش شده و انها می ترسند که پاریس مانند پدرش بر اثر مصرف دارو فوت نکند!

دوست خانواده جکسون ادعا می کند: گویی دختر ستاره پاپ این روزها راه خود را گم کرده است و همه باور دارند که او با گابریل مواد مصرف می کند. او به شدت مجذوب و شیفته گابریل شده و هر دوی آنها در خانه پاریس درها را روی خودشان قفل کرده و اجازه نمی دهند کسی نزدیکشان شود.

کاترین مادر بزرگ پاریس بارها با خاطر پاریس گریه کرده؛ چراکه قبلا این وجه از زندگی و شخصیت پاریس را ندیده بود.

paris-jackson-

شنیده ها حاکی از این است که بارها پاریس در مهمانی های مختلفی که همراه با مواد و مشروب بوده شرکت کرده و با ظاهری که اصلا شباهت به ظاهر همیشگی اش ندارد دیده شده است.

یکی دیگراز نزدیکان پاریس نیز در مورد او گفت: پاریس در هر دقیقه نظرش در مورد مسیری که می خواهد در زندگی انتخاب کند تغییر می دهد.

برایمان عجیب و باور نکردنی است که دختر 20 ساله ستاره پاپ= مایکل جکسون- کسی که حدود یه ده پیش به خاطر مصرف دارو به طرز جنجال برانگیزی فوت کرد- در شبکه های اجتماعی استفاده از ماریجوانا و سبک زندگی مهمانی های سنگین را ترویج می دهد.

دوست خانوادگی آنها گفت: این خیلی ناراحت کننده است. پاریس فقط 21 سال سن دارد  و هر شب در یک بار متفاوت عکس می گیرد.  پاریس اعتقاد دارد او گابریل روح هایشان هم با هم جفت بوده و در زندگی های گذشته شان چندی بار با هم بوده اند!

این منبع آگاه گفت: متاسفانه پاریس به هیچکس اجازه نزدیک شدن و کمک کردن را نمی دهد. گویا هیچکس نمی تواند پاریس را از خودش نجات دهد.

او خودش و گابریل را در خانه محبوس می کند و هر اتفاقی در انجا بیفتد به صورت یک راز باقی می ماند.

برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها