بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۱۱۸۴۷۸
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۷
مسئول گروه فراهم‌آوری و پیوند وزارت بهداشت نحوه فعالیت واحدهای فراهم‌آوری اعضا برای اهدا و پیوند عضو در تعطیلات نوروزی ۱۳۹۸ را تشریح کرد.
تدبیر24»دکتر ساناز دهقانی  با اشاره به فعالیت واحدهای فراهم‌آوری اهدای عضو در تعطیلات نوروزی ۱۳۹۸، گفت: در روزهای تعطیلات نوروزی واحدهای فراهم‌آوری اعضا به صورت کامل باز و فعال هستند. باید توجه کرد که به دلیل افزایش تصادفات در ایام نوروز، ممکن است تعداد افراد مرگ مغزی در این ایام بیشتر از موارد معمول در سال باشد، ‌ در نتیجه واحدهای فرآهم‌آوری و شناسایی وزارت بهداشت، به طور کامل کارشان را انجام می‌دهند.

وی افزود: بخش‌های بزرگ پیوند نیز در کشور مانند بخش پیوند شیراز، بیمارستان امام خمینی(ره)، بخش پیوند کلیه بیمارستان لبافی‌نژاد، بخش پیوند بیمارستان سینا و... باز هستند و فعالیت‌هایشان را به روال معمول انجام خواهند داد. این درحالیست که در گذشته واحدهای فرآهم‌آوری و شناسایی پیوند در ایام نوروز تعطیل بودند، اما سه سال است که تمام این واحدها باز و فعال هستند.

دهقانی با بیان اینکه در سال گذشته در ابتدای نوروز تا سیزدهم فروردین ماه، ۱۸ مورد پیوند داشتیم، ‌گفت: حتی در نوروز سال گذشته چندین مورد پیوند قلب هم انجام شد. در عین حال در کشور حدود هشت بخش پیوند قلب داریم که شش‌ مرکز آن در تهران قرار دارند. همچنین ۹ مرکز پیوند کبد و ۳۰ بخش پیوند کلیه در کشور داریم و مشکلی از بابت فعالیت‌شان در نوروز وجود ندارد.

 مسئول گروه فراهم‌آوری و پیوند وزارت بهداشت تاکید کرد: برای ترابری اعضا در تعطیلات نوروزی نیز تمهیدات لازم دیده و هماهنگی‌ها انجام شده و مشکلی وجود ندارد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها