بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۱۱۸۵۰۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۹
پلیس آگاهی استان البرز با انتشار تصاویر سارقان سابقه‌دار داروخانه‌ها و مغازه‌های فروش خشکبار از شهروندان خواست تا چنانچه با این شیوه مورد سرقت قرار گرفته‌اند جهت اعلام شکایت یا پیگیری پرونده خود به پلیس آگاهی استان البرز مراجعه کنند.

تدبیر24»پلیس آگاهی استان البرز با انتشار تصاویر سارقان سابقه‌دار داروخانه‌ها و مغازه‌های فروش خشکبار از شهروندان خواست تا چنانچه با این شیوه مورد سرقت قرار گرفته‌اند جهت اعلام شکایت یا پیگیری پرونده خود به پلیس آگاهی استان البرز مراجعه کنند.

 سرهنگ محمد نادربیگی، رئیس پلیس آگاهی استان البرز گفت: در پی وقوع سرقت‌های متعدد از داروخانه‌های شهر کرج در نیمه‌های شب به روش تخریب قفل، پیگیری‌های ویژه در راستای شناسایی سارقان در دستور کار مأموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان البرز قرار گرفت.

سرقت آجیل در چند استان توسط سه دزد سابقه‌دار +عکس

 

وی افزود: در بررسی‌های اولیه مأموران محرز شد که اخیراً مشابه سرقت‌های انجام شده در داروخانه‌های کرج، در تهران نیز به همین شیوه از داروخانه و مغازه‌ها توسط سه نفر با همین مشخصات سرقت انجام شده است.

سرهنگ نادربیگی گفت: اقدامات گسترده برای شناسایی و دستگیری سارقان آغاز شد تا این که در نهایت اعضا باند سارقان مغازه و داروخانه که دارای سوابق متعددی کیفری بودند شناسایی و اقامتگاه آن‌ها در یکی از شهر‌های شمالی ردزنی شد.

این مقام انتظامی گفت: بلافاصله مأموران با دریافت نیابت قضائی به شهر مورد نظر اعزام و در یک عملیات غافلگیرانه متهمان را در منزل اجاره‌ای، دستگیر و در بازرسی از آنجا مقادیر زیادی آجیل، برنج، شکلات، انواع دستگاه‌های پزشکی و دارو کشف کردند.

وی اظهار کرد: متهمان دستگیر شده پس از انتقال به پلیس آگاهی استان البرز به جرم خود مبنی بر ۲۰ فقره سرقت از مغازه‌های خشکبار فروشی و داروخانه‌ها در کرج، تهران و شهر‌های شمالی اعتراف کردند.

سرهنگ نادربیگی با بیان این که اقدامات جهت شناسایی مالباختگان و کشف سایر سرقت‌ها ادامه دارد، گفت: ارزش اموال سرقتی بیش از ۴۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز گفت: با دستور دادستان استان البرز تصاویر سارقان بدون پوشش منتشر شد تا چنانچه شهروندان با این شیوه مورد سرقت قرار گرفته‌اند جهت اعلام شکایت به آدرس میدان طالقانی – ابتدای بلوار تعاون، پلیس آگاهی مراجعه کنند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
قفل ضد دیلم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۲۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۰
0
0
برای پیشگیری از هر نوع سرقتی که از طریق باز کردن یا تخریب هر نوع قفل اتفاق میفته، اگر قفل ضد دیلم روی در نصب کنند، دیگه تحت هیچ شرایطی امکان ورود از اون در وجود نداره مگر اینکه فرز یا هوا برش بیارن کامل درو ببرن که طبیعتا سارقین تمایلی به این کار ندارند
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها