بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۱۱۸۵۰۷
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۲
روحانی در نشست خبری مشترک با رییس جمهور عراق:
رئیس جمهور با بیان اینکه احساس ما در عراق احساس بودن در وطن خودمان است ، گفت: روابط دو ملت ایران و عراق هزاران ساله است و ما علاقه مندیم که این روابط دینی ، فرهنگی ، تاریخی و منطقه ای را بیش از پیش مستحکم سازیم.
تدبیر24»حجت الاسلام و المسلمین  حسن روحانی روز دوشنبه در پایان مذاکرات با "برهم صالح " همتای عراقی خود در کاخ ریاست جمهوری  عراق، این مذاکرات را بسیار سازنده خواند و اظهارداشت: در جریان مذاکرات با رئیس جمهور عراق هیچ نقطه اختلافی را ندیدم، رابطه دو کشور به نفع دو ملت و دو دولت است و همه تلاش خود را برای تقویت این روابط بکار می گیریم.

رئیس جمهور ظرفیت همکاری های ایران و عراق را بسیار گسترده دانست و افزود: دو کشور در طول سالهای گذشته با تروریسم در حال مبارزه بوده اند و خوشحالیم که در روزهای سخت مبارزه با تروریسم ، در کنار ملت و ارتش عراق بودیم.

روحانی عراق را یک کشور مهم عربی و اسلامی منطقه دانست و اظهارداشت: عراق می‌تواند نقش بسیار مهمی در امنیت منطقه و ایجاد روابط نزدیکتر میان کشورهای منطقه ایفا کند.

رئیس جمهور تصریح کرد: ما  می خواهیم با عراق متحد و نزدیک باشیم نه علیه دیگری، بلکه می‌خواهیم  دیگر کشورهای منطقه را نیز در کنار خود داشته باشیم.

روحانی اظهارداشت: برای ما ثبات، امنیت و دمکراسی عراق بسیار اهمیت دارد و عراق امن و باثبات موجب ثبات و امنیت کل منطقه خواهد شد.

رئیس جمهور افزود: برای این سفر اهمیت زیادی قائلیم و امیدواریم شاهد توسعه روابط دو ملت برادر و دوست باشیم.

 روحانی همچنین از مردم عراق به دلیل میهمان نوازی بویژه در ایام اربعین نسبت به ملت ایران تشکر کرد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها