بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۱۱۸۵۳۰
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۰
در حالی که سامسونگ در سطح جهانی مشغول پیش فروش سه محصول جدید خود از خانواده S است، این سه محصول در بازار ایران با قیمت قابل توجهی در محدوده ۱۷ میلیون تومان به فروش می‌رسد.
تدبیر24»اولین روز اسفندماه به مناسبت ۱۰ سالگی خانواده S سه مدل تلفن همراه در این خانواده به نام S10+، S10 و S10e رونمایی شد و در حال حاضر در بازار آمریکا پیش فروش این سه محصول آغاز شده و بر اساس آمار و اطلاعات منتشره، پیش فروش این سه محصول سامسونگ رکوردهای فروش را جابه‌جا کرده است.

با توجه به اطلاعات اعلامی، عرضه رسمی این سه محصول سامسونگ در سطح جهانی اواسط فروردین ماه خواهد بود و بررسی‌ها از نماینده رسمی سامسونگ در ایران حاکی از آن است که هنوز زمان رونمایی و عرضه رسمی این محصول در بازار ایران مشخص نیست. اما در روزهای گذشته برای S10+ که سامسونگ قیمت ۱۰۰۰ دلاری برای آن در نظر گرفته، برخی فروشندگان داخلی قیمت ۱۶ تا ۱۷ میلیون تومان را برای آن در نظر گرفته‌اند. در ابتدا به نظر می‌رسید که این تنها یک قیمت است و خبری از گوشی برای عرضه نیست، اما بررسی‌ها نشان از آن دارد که اگر فردی طالب این گوشی باشد، می‌تواند آن را از بازار به صورت رسمی خریداری کند.

اگر سری به نمایندگی‌های رسمی و عرضه کنندگان عمده سامسونگ در سطح شهر تهران بزنید، روی میز معرفی محصولات با محصولاتی همچون S9، S9+، Note9 و محصولات قدیمی‌تر روبه‌رو خواهید شد که این سه مدل در حال حاضر به صورت رسمی پرچمداران فعلی سامسونگ شناخته می‌شوند. اما اگر جویای قیمت جدیدترین محصولات خانواده S باشید، فروشندگان قیمت محصول را اعلام و بیان می‌کنند که این سه محصول به‌ویژه S10+ برای عرضه موجود است، اما هنوز به میز عرضه و بررسی وارد نشده است.

فروشندگان برای این سه محصول که هنوز در بازار جهانی عرضه نشده است و در مدل S10+ با ظرفیت داخلی ۱۲۸ گیگابایت که ۹۹۹ دلار و ۹۹ سنت قیمت دارد، قیمتی در محدوده ۱۶ تا ۱۷ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان اعلام می‌کنند.

حال جای سوال دارد که چگونه در حالی که این سه گوشی در بازارهای جهانی عرضه نشده و نماینده رسمی این شرکت در ایران زمانی برای رونمایی و عرضه رسمی آنها در ایران اعلام نکرده، چگونه S10+، S10 و S10e در بازار ایران با قیمت قابل توجهی عرضه می‌شود؟
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها