بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۱۱۸۵۳۲
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۱
رییس سازمان بازرسی کل کشور آخرین وضعیت ترخیص وسایل یدکی خودروسازان داخلی و خودورهای خارجی در گمرک مانده را تشریح کرد.

تدبیر24»ناصر سراج در رابطه با خودروهای مانده در گمرک و اقدام سازمان بازرسی کل کشور در این زمینه تصریح کرد: دو بخش وجود دارد. یک بخش مربوط به وسایل یدکی خودروسازان داخلی است که حدود ۱۰ هزار کانتینر بود و یک تعدادی از آنها با اقداماتی که صورت گرفت ترخیص شد.


وی افزود: حدود ۳ هزار کانتینر نیز از سایپا در گمرک چابهار است که به دنبال آن هستیم تا آن را هم حل کنیم. شورای پول و اعتبار پول خوبی را تصویب کرده بود. بانک‌ها را هماهنگ کردیم و مقدار زیادی از آن را پرداخت کردند مقداری هم ان شاءالله پرداخت می‌کنند و آنها هم هر چه زودتر ترخیص خواهد شد.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور همچنین گفت: در رابطه با وسایل نقلیه خارجی در گمرک مانده نیز اقداماتی انجام شده و تعدادی ترخیص شده و تعدادی نیز در حال ترخیص است.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها