بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 16
کد خبر: ۱۱۸۵۳۹
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۸
دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش از بررسی آیین‌نامه تعیین شرایط پذیرش دانشجو و معلمان در آخرین جلسه شورای عالی آموزش و پرورش خبر داد.
تدبیر24»مهدی نویدادهم در حاشیه گردهمایی مشترک معاونان و مشاوران و مدیران کل آموزش و پرورش استان‌ها که در اردوگاه شهید باهنر برگزار شد درباره آخرین مصوبات جلسه شورای عالی آموزش و پرورش گفت: ۹۶۳ امین جلسه شورای عالی آموزش و پرورش، هفته گذشته با حضور اکثر اعضای شورا برگزار شد.

وی افزود: آیین نامه تعیین شرایط پذیرش دانشجو و معلمان در دستورکار این جلسه قرار داشت که مباحث بسیاری پیرامون آن صورت گرفت.

دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش با بیان اینکه این موضوع اکنون در کمیسیون و صحن علنی شورای عالی مطرح است اظهار کرد: اعضای شورا با حساسیت و دقت فراوان این موضوع را بررسی کردند.

نویدادهم با اشاره به اینکه اصلی‌ترین عنصر تعلیم و تربیت، معلم است گفت: بهترین مرحله‌ای که می‌توان برای معلم شرایطی گذاشت که وارد آموزش و پرورش شده و در اختیار آموزش و پرورش باشد، همین موضوع بررسی شده در این جلسه است.

وی افزود: ضوابط و شرایط این موضوع باید از سوی نهادها و ارگان‌های دیگر نیز همسو شود.

نوید ادهم ادامه داد: از منظر شورای عالی این موضوع کاملا مشخص است که باید در مرحله بعد وارد مذاکره با دستگاه‌های دیگر شویم تا مبنای ورود دانشجو و معلم به سیستم آموزش و پرورش قرار بگیرد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها