بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۱۱۸۵۵۰
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۰
با محکومیت حادثه تروریستی نیوزیلند انجام شد؛
رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی وقوع حادثه تروریستی در شهر کرایست چرچ را محکوم و آن را به تروور مالارد همتای نیوزیلندی خود تسلیت گفت.
تدبیر24» متن پیام  علی لاریجانی به شرح زیر است:

«جناب آقای تروور مالارد

رئیس محترم مجلس نمایندگان نیوزیلند

عالیجناب

با کمال تاسف و تاثر از وقوع حادثه تروریستی غیرانسانی در دو مسجد شهر کرایست چرچ و جان باختن و مجروح شدن تعدادی از مردم بی گناه و مسلمانان نمازگزار مطلع شدم.

اینجانب ضمن اعلام انزجار و محکوم نمودن این جنایات هولناک، مراتب همدردی عمیق خود و سایر نمایندگان مجلس شورای اسلامی ایران را با جنابعالی، نمایندگان محترم پارلمان، دولت و ملت نیوزیلند ابراز می نمایم.

این جنایات بار دیگر لزوم هوشیاری و همکاری همه کشورها در مبارزه با تروریسم را یادآوری نموده و تاکیدی بر این واقعیت است که جز با خشکاندن ریشه های فکری گروه های تروریستی، صلح و آرامش واقعی در هیچ منطقه ای از جهان حاصل نخواهد شد.

جمهوری اسلامی ایران بعنوان کشوری که خود قربانی تروریسم بوده و هزینه های جانی و مالی زیادی در مبارزه با این پدیده شوم صرف نموده است، آمادگی همفکری و همکاری با همه کشورهای مستقل برای رسیدن به راه حل جامع در مبارزه با تروریسم را دارد.

با اغتنام از فرصت، صحت و سلامت جنابعالی را آرزو نموده و از درگاه خداوند منان برای بازماندگان این حادثه دلخراش صبر جمیل، برای جان باختگان مغفرت و برای مجروحان شفای عاجل مسئلت می نمایم.

علی لاریجانی
رئیس مجلس شورای اسلامی»
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها