بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۱۱۸۵۶۷
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۷
دو بازی باقیمانده از هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال امروز برگزار می‌شود.
تدبیر24»آخرین روز از هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال امروز (یک‌شنبه) برگزار می‌شود و قرار است دو بازی در اصفهان و تهران انجام شود.

ذوب‌آهن اصفهان - استقلال خوزستان

دو تیم از ساعت ۱۶:۳۰ با قضاوت علیرضا فغانی در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به مصاف هم می‌روند. ذوب‌آهن پس از ۱۳ هفته بالاخره هفته پیش طعم برد را در لیگ برتر چشید و مقابل پدیده به برتری رسید. شاگردان منصوریان سپس در لیگ قهرمانان آسیا به پیروزی ارزشمند مقابل النصر عربستان دست یافتند و اکنون فرصت این را دارند تا با کسب سه امتیاز برابر استقلال خوزستان در بازی خانگی، سال را با خوشی به پایان رسانند. ذوب‌آهن درحال حاضر با دو بازی کمتر و ۱۸ امتیاز در رده سیزدهم قرار دارد. در سوی دیگر استقلال خوزستان هم بحرانی‌ترین وضعیت را در بین شانزده تیم دارد. خوزستانی‌ها با ۱۰ امتیاز قعرنشین بوده و از ۶ بازی اخیر خود تنها چهار امتیاز اندوخته است.

گروه داوری: علیرضا فغانی-محمد راهی-حمید نادری بلداجی- سعید رحیمی مقدم-شاهو اصلانی –سعید علی نژادیان / ناظر: حسین نجاتی

پیکان تهران - صنعت نفت آبادان

این بازی نیز از ساعت ساعت ۱۶:۳۰ با قضاوت امیر عرب براقی در ورزشگاه شهدای شهر قدس آغاز می‌شود. پیکان بعد از حضور حسین فرکی به عنوان سکان‌داری روی نیمکتش، از وضعیت بحرانی خارج شده و در سه بازی اخیر خود به دو برد و یک تساوی دست یافته است. این تیم درحال حاضر با ۲۳ امتیاز در رده یازدهم قرار دارد اما با یک پیروزی می‌تواند تا رتبه هفتم جهش کند. صنعت نفت اما در ۶ بازی اخیر در کسب پیروزی ناکام بوده و تنها چهار تساوی بدست آورده است. شاگردان پائولو سرجیو درحال حاضر با ۲۰ امتیاز در رده دوازدهم جدول قرار گرفته‌اند.

گروه داوری: امیر عرب براقی-محمدرضا ابوالفضلی-علیرضا ایلدروم-علی بای-کیوان علی محمدی-محمدرضا منصوری / ناظر: محمد جواد تقی پور
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها