بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 16
کد خبر: ۱۱۸۵۹۹
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۲
‌یک متخصص تغذیه و رژیم‌درمانی گفت: توصیه می‌شود مسافرین از غذاهای بین‌راهی ارزان‌قیمتی که قیمت معقولی ندارند، استفاده نکنند.
تدبیر24»دکتر ابراهیم فلاحی اظهار کرد: به شهروندانی که قصد مسافرت دارند توصیه می‌شود که مواد غذایی موردنیاز خود را با خود ببرند ‌تا کمتر از غذاهای بین‌راهی استفاده کنند.

 وی ادامه داد: چنانچه افرادی مجبورند در مسافرت از غذاهای بین‌راهی استفاده کنند باید به سابقه رستوران کیفیت غذا و قیمت آن توجه داشته باشند.
 
فلاحی بیان کرد: توجه به قیمت غذا بسیار مهم است و توصیه می‌شود از غذاهای ارزان‌قیمت استفاده نکنند چراکه غذایی که قیمت معقولی نداشته باشد، حتماً مشکل دارد.
 
این متخصص تغذیه و رژیم‌درمانی تصریح کرد: مسافرین در انتخاب غذا نیز باید دقت زیادی داشته باشند و از غذاهایی که نمک چربی کمتری دارند، استفاده شود.
 
وی افزود: مصرف غذای رستوران‌ها از فست فودی‌ها بهتر است چراکه تنوع غذایی بیشتری دارد.
 
عضو هیات علی دانشگاه علوم پزشکی لرستان بیان کرد: در غذاهای فست فودی‌ها پنیر پیتزا که دارای چربی زیادی استفاده می‌شود؛ همچنین نمک زیاد در آن‌ها وجود دارد، ‌خود عامل چاقی خواهد بود.
 
فلاحی گفت: مسافرین باید در مصرف سبزیجات و سالاد در رستوران‌ها دقت لازم را داشته باشند که موازین بهداشتی در شستشو و تهیه آن‌ها رعایت شده باشد.
 
‌این متخصص تغذیه و رژیم‌درمانی گفت: نیاز است در سفر از آب‌های بسته‌بندی‌شده (آب معدنی) استفاده شود و چنانچه افراد در جایی قرار دارند که دسترسی به آب بسته‌بندی‌شده ندارند، بهتر از آبی که روان بوده و سرچشمه آن مشخص است استفاده کنند.
 
وی اضافه کرد: چنانچه این افراد مجبورند از آب رودخانه استفاده کنند توصیه اکید می‌شود که آن آب را بجوشانند و پس از سرد شدن آن اقدام به مصرف کنند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها