بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۱۱۸۶۳۸
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۲
الهلال، العین، الدحیل و استقلال تیم‌هایی هستند که گروه C موسوم به گروه مرگ لیگ قهرمانان آسیا را تشکیل داده‌اند؛ تیم‌هایی که پس از آغاز رقابت‌های آسیایی از شرایط آرمانی خود در لیگ‌های داخلی فاصله گرفتند و از قهرمانی در کشورهایشان دور شدند.
تدبیر24»دور رفت فصل ۲۰۱۹ لیگ قهرمانان آسیا این هفته به پایان می‌رسد تا تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها تا حدودی از سرنوشت خود در لیگ قهرمانان آگاه شوند. در این فصل از لیگ قهرمانان آسیا تیم‌های ایرانی در مجموع عملکرد خوبی نداشتند و فقط ذوب‌آهن توانسته صاحب برد شود.

در بین استقلال و پرسپولیس هم آبی‌های ایران به این خاطر که در گروه موسوم به مرگ لیگ قهرمانان قرار دارند، با مسیر سخت‌تری نسبت به پرسپولیس روبرو بودند. همچنین شاگردان شفر در دو بازی آخرشان مقابل پرسپولیس و سایپا در لیگ داخلی تنها یک امتیاز گرفتند تا علاوه بر اینکه داربی را باختند، از کورس قهرمانی هم عقب بیفتند.

با این حال نتایج ناامیدکننده در لیگ داخلی مختص استقلال نیست و تیم‌های دیگر گروه C یا همان گروه مرگ هم دچار بحران شده‌اند. نتایجی که باعث شده الهلال، العین و الدحیل، صدر جدول رده‌بندی را از دست بدهند و فعلاً از قهرمانی در رقابت‌های داخلی دور بمانند.

الهلال عربستان

رقیب سنتی استقلال در لیگ قهرمانان آسیا حال و روزی شبیه آبی‌های ایران دارد. آن‌ها پیش از آغاز لیگ قهرمانان آسیا صدرنشین عربستان بودند و با ستارگانی مانند جووینکو، گومیس و کاریو در لیگ عربستان نتایج خوبی کسب کرده بودند. آن‌ها با اینکه در لیگ قهرمانان آسیا خوب عمل کردند و با ۶ امتیاز صدرنشین گروه C هستند اما در چهار بازی لیگ عربستان که پس از آغاز لیگ قهرمانان برگزار شده، تنها یک پیروزی کسب کردند تا صدر جدول را به النصر تقدیم کنند.

آن‌ها در این چهار بازی، در خانه مقابل الوحده و احد متوقف شدند که تیم احد، قعرنشین لیگ عربستان است. همچنین در مهم‌ترین بازی فصل‌شان مقابل النصر با نتیجه ۳ بر ۲ مغلوب شدند و تنها توانستند در خانه الحزم به پیروزی برسند. همچنین مهاجمان گران‌قیمت الهلال درخشش سابق را ندارند به طوری که جووینکو نقش مستقیمی روی گل‌های تیمش در این دیدارها نداشته و گومیس هم تنها در بازی آخر موفق به زدن دو گل شده است.

این نتایج حتی باعث شده که جایگاه زوران مامیچ، سرمربی الهلال روی نیمکت این تیم متزلزل شود. الهلال در حال حاضر با ۶۰ امتیاز در رده دوم جدول رده‌بندی لیگ عربستان و در فاصله یک امتیازی النصر قرار دارد.

الهلال یک – الوحده مکه یک

الهلال صفر – احد صفر

النصر ۳ – الهلال ۲

الحزم ۲ – الهلال ۳



العین امارات

این تیم اماراتی به عنوان پرافتخارترین تیم کشورش به همراه استقلال ایران، تیم‌های یک امتیازی گروه C هستند. این تیم پس از آغاز لیگ قهرمانان آسیا تنها دو بازی در لیگ امارات انجام داده که حاصل آن یک پیروزی و یک شکست تحقیر آمیز مقابل الجزیره بوده است تا بدین ترتیب اختلافش با صدر جدول و تیم بدون شکست الشارجه به ۹ امتیاز برسد.

همچنین شکست سنگین العین مقابل الجزیره باعث شد که الشباب به العین برسد و با ۳۸ امتیاز و به خاطر تفاضل بهتر، رده دوم را از این تیم بگیرد.

العین ۲ – الفجیره یک

الجزیره ۵ – العین یک



الدحیل قطر

قهرمان فصل گذشته قطر در شرایطی که فرصت رسیدن به السد صدرنشین را داشت، با تساوی مقابل این تیم و شکست مقابل الخریطیات انتهای جدولی، این فرصت را از دست داد. این تیم در سه بازی اخیرش در لیگ ستارگان قطر، فقط موفق به پیروزی مقابل ام صلال شده و با ۴۷ امتیاز در رده دوم قرار گرفته تا اختلافش با السد به هفت امتیاز برسد.

ام صلال یک – الدحیل ۳

الدحیل ۲ – السد ۲

الخریطیات یک – الدحیل صفر
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها