بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۱۱۸۶۳۹
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۷
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ۴ سال پیش که به پرسپولیس آمدم تیم برای بقا می‌جنگید و الان برای قهرمانی در آسیا.
برانکو ایوانکوویچ، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در حاشیه تمرین امروز این تیم در جمع خبرنگاران درباره ۴ سال حضورش در پرسپولیس اظهار کرد: بابت تبریک‌ها تشکر می‌کنم. ۴ سال برای یک مربی زیاد است اما من به‌گونه‌ای کار می‌کنم که انگار قرار است ۱۰۰ سال در آن تیم کار کنم. وظیفه مربیان مشخص است اما وضعیت نسبت به ۴ سال پیش متفاوت شده است. آن زمان برای بقا می‌جنگیدیم؛ الآن به فکر قهرمانی آسیا هستیم و این طبیعی است. پرسپولیس هر گز نباید به ۴ سال پیش برگردد.

او درباره دیدار با الاهلی عربستان اظهار کرد: بازیکنان سرحال هستند. امروز تمرین ریکاوری بود و نکته خوشحال‌کننده این است که بازیکنان از خود خستگی نشان نمی‌دهند و شاداب هستند و نمونه آن نیز دیدار با پیکان بود. نکته جالب این است که دیروز الاهلی در داربی عربستانی‌ها الشباب را برد. اما هدف ما نتایج حداکثری است.

برانکو درباره وضعیت مصدومیت خلیل‌زاده گفت: امروز او و بودیمیر را مرخص کردیم تا استراحت کنند. بودیمیر هم هنوز عواقب بعد از بازی با پیکان را دارد و خستگی در بیرانوند وجود دارد زیرا تمام دیشب را در راه بوده است. او سعی کرد که هوای هم‌شهری‌های خود را داشته باشد.

سرمربی پرسپولیس درباره وضعیت امید عالیشاه و مصاحبه دردسرسازش تصریح کرد: عالیشاه در فهرست ما برای امارات حضور ندارد. فعلاً در فهرست ما غایب است و دلیل آن به خاطر مصاحبه او بعد از دیدار با پیکان است. من تصمیمی را برای عالیشاه می‌گیرم که بهترین عواقب را برای تیم داشته باشد. ما ۲۹ بازیکن داریم که بازیکنان خوبی هستند. در تمام تیم‌های دنیا ۱۱ بازیکن راضی، ۵ تا ۶ بازیکن نیمه‌راضی و چند بازیکنی حضور دارند که راضی نیستند. این طبیعی است که همه دوست دارند برای تیم بازی کنند و این زمین تمرین است که نشان می‌دهد چه کسی بازی کند. من همه بازیکنانم را دوست دارم. با کسی مشکلی ندارم و باید برای تیمم تصمیم بگیرم و بررسی کنم که چه کسی در لحظه به درد من می‌خورد. بشار، بودیمیر، شریفی، ربیع‌خواه و سروش رفیعی بازیکنان رزرو هستند.

وی درباره قهرمانی پرسپولیس گفت: بازیکنانم نزدیک به ابرها هم نیستند. هنوز استقلال، پدیده، سپاهان و تراککتورسازی شانس قهرمانی دارند و تراکتورسازی تنها ۲ امتیاز از ما عقب است. سوت داور در آخرین بازی قهرمان را مشخص می‌کند اما از اعتماد به نفس بازیکنانم خوشحالم و فشاری که من به آن‌ها می‌آورم فشار حرفه‌ای‌گری است که نتایج خوب را به همراه دارد. چیزی که بازیکنان به صورت حرفه‌ای انجام می‌دهند توسط هواداران درک شده و از این موضوع در ۴ سال اخیر خوشحالم.

برانکو درباره نتایج پرسپولس در لیگ قهرمانان آسیا و پیروزی برابر الاهلی توضیح داد: وقتی گروه‌ها را قرعه‌کشی کردند، می‌دانستیم گروه مشکلی داریم. السد قوی‌تر از تیم ملی قطری است که قهرمان آسیا شده است. پاختاکور ۸ قهرمانی در ازبکستان دارد و ۸ ملی‌پوش در این تیم بازی می‌کنند. الاهلی جزو ۴ تیم برتر عربستان است و تیم خوبی دارد. همه مثل هر سال شوق و آرزوهایی داریم و تازه ۲ بازی برگزار شده است و ۱۲ امتیاز باقی مانده است و در این گروه یک تیم می‌تواند با ۹ یا ۱۰ امتیاز صعود کند.

سرمربی کروات پرسپولیس در پاسخ به خبرنگار ایسنا درباره مشکلات مالی که برانکو با باشگاه پرسپولیس دارد، تصریح کرد: این سوال باید از مدیریت باشگاه پرسیده شود نه از من.

او درباره داوری‌ها در لیگ قهرمانان آسیا گفت: آیا می‌دانید چه کسی دیدار با الاهلی را سوت می‌زند؟ همان داوری که در فینال سیامک نعمتی را اخراج کرد و به ما لطمه زد. هیچ‌وقت دنبال بهانه و توجیه نیستم اما ۴ امتیاز را به خاطر داوری از دست دادیم.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها