بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۱۱۸۶۷۱
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۰
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به این که وزرا باید در برابر مجلس پاسخگو باشند، گفت: وزرایی که قرار بود برای پاسخگویی در خصوص سیل در مجلس حضور یابند اما نیامدند باید توضیح قانع کننده‌ای به مجلس دهند.
تدبیر24»بهروز نعمتی در جلسه علنی امروز در تذکری شفاهی بیان کرد: براساس اصل ۱۳۷ قانون اساسی وزرا باید به مجلس پاسخگو باشند. قرار بود وزرا در جلسه روز گذشته مجلس حضور یابند و پاسخگوی نمایندگان در خصوص سیل در استان‌های کشور باشند.

وی در ادامه اظهار کرد: اما گویا وزرا اعلام کرده بودند که در مأموریت هستند و امکان حضور در مجلس را ندارند و قرار شد روز سه شنبه در جلسه مجلس حضور یابند. اما گویا قرار نیست روز سه شنبه هم به مجلس بیایند.

وی در ادامه تصریح کرد: این موضوع وهن مجلس است چند استان اکنون در سیل است و قرار بود وزرا دیروز پاسخگوی نمایندگان باشند اما این اتفاق نیفتاد، لطفاً این موضوع را پیگیری کنید.

به گزارش ایسنا، علی مطهری که ریاست جلسه علنی را برعهده داشت در پاسخ به وی بیان کرد: بنده شخصاً پیگیر حضور وزرا در مجلس بودم اما آن چه که به ما گفتند این بود که شب گذشته آقای رئیس جمهور به ۴ وزیر دستور داده تا به خوزستان بروند. به ما نیز این گونه پاسخ دادند. اکنون وزرا باید پاسخ قانع کننده به مجلس دهند که آیا کار واجب دیگری داشتند و یا خلاف واقع به ما اطلاع دادند که کاری غیر اخلاقی است دولت باید توضیح قانع کننده‌ای در این زمینه به مجلس دهد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها