بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۱۱۸۶۷۶
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۱
وزیر کشور:
وزیر کشور که به منظور ارزیابی آخرین وضعیت وقوع سیلاب در برخی از مناطق استان خوزستان به اهواز سفر کرده است، گفت:‌ وضعیت شهر اهواز هیچ‌گونه جای نگرانی ندارد و باثبات و پایدار می باشد .
تدبیر24» عبدالرضا رحمانی فضلی در این باره گفت: شب گذشته سیلاب از یکی از کانال های انتقال آب رودخانه کرخه که از حاشیه شهر اهواز عبور می کرد به برخی معابر حاشیه ای شهر اهواز سرایت کرد که بلافاصله دستگاه‌های اجرایی و امدادی نسبت به رفع مشکل وارد عمل شدند و در حال حاضر وضعیت به طور کامل در کنترل می باشد.

وزیر کشور با تأکید بر اینکه  بحران در برخی از مناطق استان خوزستان که دچار سیلاب هستند به طور کامل از سوی تمامی دستگاه‌های اجرایی و امدادی در حال کنترل و مدیریت می باشد افزود: بر اساس گزارش‌های دریافتی امروز از برخی مناطق استان خوزستان، شاهد کاهش سیلاب هستیم و انشاالله تا امشب مشکل حاشیه شهر اهواز نیز مرتفع خواهد شد.
براساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، قائم مقام ستاد مدیریت بحران با تاکید براینکه تاکنون همکاری مردم با نیروهای امدادی در بسیاری از مناطق مطلوب و قابل تقدیر بوده است  ، از همه هموطنان خواست همچنان به توصیه‌ها و هشدارهای مراجع ذیربط و مدیریت بحران توجه لازم را داشته باشند و  نسبت به اسکان امن و موقت در مناطق از پیش تعیین شده اقدام کنند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها