بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۱۱۸۷۳۳
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۶
محمود صادقی گفت: صبح امروز جلسه فوق العاده شورای سنجش و پذیرش برگزار شد و در این جلسه با تعویق زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد سال ۹۸ به دلیل وقوع سیل در برخی نقاط کشور موافقت شد.
تدبیر24»رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: در جلسه فوق العاده صبح امروز شورای سنجش و پذیرش دانشجو با تعویق برگزاری کنکور ارشد ۹۸ موافقت شد.

محمود صادقی گفت: صبح امروز جلسه فوق العاده شورای سنجش و پذیرش برگزار شد و در این جلسه با تعویق زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد سال ۹۸ به دلیل وقوع سیل در برخی نقاط کشور موافقت شد.

وی افزود: در این جلسه تصمیم گیری شد که جزئیات این مصوبه تا ظهر امروز از سوی سازمان سنجش کشور اطلاع رسانی شود.

به گزارش مهر، پیش از این با توجه به درخواست‌های داوطلبان کنکور‌های سراسری و ارشد ۹۸ در استان‌های درگیر سیل، رئیس سازمان سنجش از برگزاری جلسه فوق العاده به مهر خبر داده بود.

وی گفته بود: با توجه به وقوع سیل در برخی استان‌های کشور و همچنین در پیش بودن آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۸، بررسی وضعیت برگزاری آزمون‌های کشوری نیازمند جلسه شورای سنجش و پذیرش دانشجو است.

وی افزود: از همین رو جلسه فوق العاده شورای سنجش و پذیرش دانشجو در روز شنبه ۲۴ فروردین ماه ۹۸ برگزار می‌شود و تصمیم نهایی در مورد برگزاری آزمون‌های سراسری سال ۹۸ اتخاذ می‌شود.

به گزارش ایسنا: یک عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی از تعویق زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد به مدت ۷ هفته خبر داد.

فاطمه سعیدی در گفتگو با ایسنا، با اشاره به نشست صبح امروز شنبه شورای سنجش و پذیرش دانشجو برای بررسی موضوع تعویق کنکور کارشناسی ارشد گفت: در این جلسه مقرر شد آزمون ⁧ کارشناسی ارشد به مدت ⁩ ۷ هفته به تعویق بیفتد.

به گفته وی، این تصمیم به خاطر داوطلبین مناطق سیل زده و هم به خاطر دواطلبینی که در مناطق سیل زده به کمک این عزیزان شتافتند اتخاذ شد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها