بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۱۱۸۷۷۱
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۸
سخنگوی دستگاه قضا در رابطه با انتشار خبری مبنی بر تغییر دادستان تهران گفت: تا این ساعت هیچ تغییری در این حوزه اتفاق نیفتاده است.
تدبیر24»غلامحسین اسماعیلی در خصوص تغییرات در قوه قضائیه و انتشار خبرهایی در خصوص تغییر دادستان تهران، اظهار کرد: اگر خبری باشد رسماً اعلام خواهد شد چون بر اساس گمانه زنی نمی‌شود اظهار نظر کرد.

وی افزود: تا این ساعت هیچ تغییری در این حوزه اتفاق نیفتاده است.

دفتر سخنگو فعال خواهد شد

سخنگوی دستگاه قضا در رابطه با برگزاری نشست‌های خبری سخنگو هم گفت: دفتر سخنگو فعال خواهد شد و ارتباطمان با جامعه رسانه‌ای کشور را از طریق دفتر سخنگو در نشست‌ها و در غیر آن برقرار خواهیم کرد. همچنین آن را بر اساس سیستم تعریف شده کاملاً منظم ساماندهی می‌کنیم.

اسماعیلی در خصوص تغییرات دیگر در قوه قضائیه اظهار کرد: به طور طبیعی اگر بخواهد تغییری انجام شود باید ابتدائا تغییرات در رده‌های دیگر صورت گرفته و به مرور به رده‌های پایین‌تر برسد.

وی افزود: تغییرات در قوه قضائیه همیشه حساب شده، دقیق و کارشناسی بوده و مثل تغییرات در جریانات سیاسی نیست که به صورت گسترده و اتوبوسی باشد.

رئیس کل دادگستری تهران خاطرنشان کرد: اطلاعات  مربوط به تغییرات جدید در قوه قضائیه را هر وقتی اتفاقی رخ داد و تغییری صورت پذیرفت حتماً به نحو مقتضی اعلام خواهیم کرد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها