بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۱۱۸۸۶۵
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۷
مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به وزش باد شدید در بیشتر مناطق کشور طی دو روز آینده، گفت: طی امروز و فردا (۲ و ۳ اردیبهشت) بارش برف در ارتفاعات و مناطق سردسیر کشور دور از انتظار نیست.
تدبیر24»احد وظیفه با بیان اینکه طی امروز (۲ اردیبهشت) برای بیشتر نقاط کشور به جز مناطقی از جنوب شرق و مرکز بارش باران و در پاره‌ای از مناطق رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود، اظهار کرد: با توجه به افت دما در نیمه شمالی کشور، بارش برف در ارتفاعات و مناطق سردسیر دور از انتظار نیست.

وی ادامه داد: طی امروز (۲ اردیبهشت) شدت بارش در جنوب آذربایجان غربی، برخی مناطق آذربایجان شرقی، زنجان، اردبیل، خراسان شمالی، جنوب فارس، نیمه غربی کرمان و غرب سواحل دریای خزر است.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به اینکه طی فردا (۳ اردیبهشت) گستره بارش به جنوب‌ شرق کشور نیز کشیده می‌شود، تصریح کرد: به‌تدریج از فعالیت سامانه بارشی در شمال غرب، غرب و جنوب کشور کاسته می‌شود.

به گفته وظیفه شدت بارش طی فردا (۳ اردیبهشت) در سواحل خزر، شمال کشور و به‌صورت پراکنده در غرب کشور پیش‌بینی می‌شود همچنین در ارتفاعات البرز و شمال غرب وقوع بارش برف دور از انتظار نیست.

وی با بیان اینکه از بعد ازظهر فردا (۳ اردیبهشت)  بارش فقط در شرق سواحل دریای خزر و نوار شرقی کشور ادامه می‌یابد و در گلستان، شرق گیلان و مازندران شدت بیشتری خواهد داشت، گفت: طی روز چهارشنبه (۴ اردیبهشت) بارش پراکنده در شمال‌ شرق کشور پیش‌بینی می‌شود همچنین طی امروز و فردا در نیمه شرقی کشور و استان‌های تهران، البرز، قزوین، قم و اصفهان وزش باد شدید خواهیم داشت.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در ادامه اظهار کرد: طی امروز و فردا (۲ و ۳ اردیبهشت) در نیمه غربی کشور  و سواحل دریای خزر کاهش دمای ۴ تا ۶ درجه‌ای و طی روزچهارشنبه (۴ اردیبهشت) در شمال شرق و شرق کاهش دمای بین ۶ تا ۹ درجه‌ای پیش‌بینی می‌شود همچنین فردا و اوایل روز چهارشنبه خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای خزر مواج خواهد بود.

وظیفه در پایان درباره‌ وضعیت جوی تهران طی روز آینده تصریح کرد: آسمان تهران فردا (۳ اردیبهشت) کمی ابری تا نیمه ابری همراه با وزش باد شدید با حداقل دمای ۴ و حداکثر دمای ۱۵ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها