بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۱۱۸۸۸۱
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۱
نماینده‌های ایران در لیگ قهرمانان آسیا باید دو بازی مهم را برگزار کنند که پیروزی در این دیدارها می‌تواند مسیر صعود از گروه‌شان را هموار کند.
تدبیر24»امروز در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا دو نماینده از ایران به مصاف حریفان خودشان می‌روند.

الهلال عربستان - استقلال ایران

تیم فوتبال استقلال از ساعت ۱۹:۳۰ به مصاف الهلال عربستان می‌رود. دیدار رفت این دو تیم با پیروزی دو بر یک استقلال به پایان رسید. بعد از شکست در داربی و تساوی برابر سایپا آبی‌پوشان توانستند در ۳ دیدار متوالی برابر الهلال، سپاهان و ماشین‌سازی به پیروزی برسند تا هم در لیگ قهرمانان آسیا شرایط بهتری پیدا کنند و هم در لیگ‌برتر بار دیگر خود را به نزدیکی صدر برسانند.

استقلال برای این مسابقه فقط فرشید اسماعیلی را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد و به جای او مهدی قائدی همراه تیم به امارات رفته است. هم‌چنین مصدومیت طارق همام و وریا غفوری نیز برطرف شده است. محرومیت انضباطی فرشید باقری نیز بخشیده شده و او می‌تواند برابر الهلال به میدان برود.

استقلال در صورت برد ۷ امتیازی می‌شود و می‌تواند حتی صدرنشین گروهش شود تا به صعود از این گروه خوشبین باشد. این مسابقه به میزبانی الهلال و در ورزشگاه اختصاصی باشگاه الجزیره امارات برگزار می‌شود.

ذوب‌آهن ایران - الوصل امارات

بین نماینده‌های ایران سبزپوشان اصفهانی بهترین عملکرد را تا به این‌جای کار داشته‌اند. آن‌ها با کسب ۷ امتیاز از سه بازی صدرنشین گروه اول مسابقات هستند و با تیم دوم یعنی الزورا عراق ۳ امتیاز اختلاف دارند. دیدار رفت این دو تیم با پیروزی سه بر یک ذوب‌آهن به پایان رسید. مسابقه برگشت در ورزشگاه فولاد شهر برگزار می‌شود و شاگردان منصوریان می‌توانند با پیروزی در این دیدار و برد الزورا برابر النصر، همین امروز صعود خودشان را به دور بعدی قطعی کنند.

منصوریان و بازیکنانش ۱۱ بازی است که در لیگ قهرمانان و لیگ‌برتر طعم شکست را نچشیده‌اند و حریف سرسختی برای هر تیمی محسوب می‌شوند.

این مسابقه از ساعت ۲۰ آغاز می‌شود.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها