بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۱۱۸۹۵۰
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۰
فرزند ملکه رنجبر گفت: مادرم در حال حاضر برای راه رفتن مشکلات زیادی در زانو دارد و توانایی قدم برداشتن ندارد. دلیل اصلی این مشکل انقباضات زیاد عضلانی است که عامل آن ابتلا به پارکینسون است.
تدبیر24» فریبرز ایروانی فرزند ملکه رنجبر درباره آخرین وضعیت جسمانی مادرش گفت: مدت‌هاست که مادرم در منزل به سر می‌برد و ما از اینکه در بیمارستان بستری نیست بسیار راضی هستیم.

وی در همین راستا ادامه داد: مادرم در حال حاضر برای راه رفتن مشکلات زیادی در زانو دارد و توانایی قدم برداشتن ندارد. دلیل اصلی این مشکل انقباضات زیاد عضلانی است که عامل آن ابتلا به پارکینسون است.

فرزند ملکه رنجبر درباره مشکلات قلبی مادرش تاکید کرد: خوشبختانه پس از عمل قلب باز توسط دکتر ماندگار اوضاع قلب مادر بسیار خوب است. پشت سر گذاشتن عمل قلب باز با سنی که مادرم دارد بسیار دشوار بود اما خوشحالم که به لطف خدا و دعای مردم هرچند با سختی اما آن را پشت سر گذاشت.

وی در همین رابطه اضافه کرد: خوشبختانه مشکل قلب مادر صد در صد رفع شده اما همچنان گلایه‌هایی از تنگی نفس و مشکلات تنفسی دارد.

ایروانی در مورد ملاقات مسئولین فرهنگی و هنرمندان از مادرش افزود: واقعیت امر ملاقات‌هایی طی این مدت رخ داده اما آن قدر زیاد نبوده است. به نوعی می‌توان گفت انتظار و توقع ما بیشتر بود زیرا این ملاقات‌ها برای مادر بسیار روحیه بخش است. البته تماس تلفنی زیاد است.

فرزند بازیگر پیشکسوت سینما درباره دلتنگی مادرش برای بازگشت به بازیگری خاطرنشان کرد: گهگاه با مادرم در این مورد صحبت می‌کنم. وی همچنان دلتنگ بازیگری است اما بیشتر از آن دلتنگ دیدن مردم است. سر جریان‌های سیل اخیر وی به شدت دوست داشت کنار مردم باشد و به سیل زدگان کمک کند اما به دلیل مشکلات زانو این اتفاق مقدور نشد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها