بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 18
کد خبر: ۱۱۸۹۵۶
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۰
رسانه های غربی و عربی مدعی توقف یک کشتی ایرانی در سواحل لیبی شده اند.
تدبیر24»وزارت کشور دولت وفاق ملی لیبی اعلام کرد که یک کشتی ایرانی که در لیست تحریم‌های ایالات متحده و اتحادیه اروپا قرار دارد را در نزدیکی بندر مصراته برای بازرسی متوقف کرده است.

وب سایت «ناظران لیبی» روز یکشنبه ۸ اردیبهشت گزارش داد که بنا بر اعلام دولت وفاق ملی لیبی یک کشتی ایرانی در نزدیکی بندر «مصراته» متوقف شده و بر اساس حکم دادستان کل لیبی قرار است محموله این کشتی برای اطمینان از «مطابقت با اسناد» مورد بازرسی قرار گیرد.

بندر مصراته اصلی‌ترین بندر لیبی است که در شمال غرب این کشور قرار دارد.

وب‌سایت ناظران لیبی گزارش داده که بنابر بیانیه‌ای که روز شنبه ۷ اردیبهشت منتشر شده است این کشتی با نام «شهرکرد» و با شماره ۹۲۷۰۶۸۴ از ایران که دارای ۱۴۴ کانتینر است، مورد تحریم ایالات متحده آمریکا و اتحادیه اروپا قرار دارد.

پیشتر نیز سایت العربیه به نقل از ارتش ملی لیبی روز سه‌شنبه ۳ اردیبهشت از حضور یک کشتی باربری ایرانی در مسیر سواحل مصراته خبر داده بود.

این سایت بنابر گزارش‌هایی نوشته بود که «کشتی ایرانی صبح شنبه گذشته، بندر بورگاس در بلغارستان را پیش از آن‌که سایت «مارین ترافیک»، ویژه رصد حرکت کشتی‌ها، آن را نشان دهد ترک کرد و به سمت بندر مصراته لیبی حرکت کرد.

العربیه گزارش داده بود که این کشتی وابسته به خطوط کشتی‌رانی IRSL ایران است که ایالات متحده نیمه ماه گذشته آن را در فهرست تحریم‌ها قرار داد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها