بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 23
کد خبر: ۱۱۸۹۷۸
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۰
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران حداقل و حداکثر نرخ کرایه‌های جدید اتوبوس‌های پایتخت را در خطوط عادی و تندرو اعلام کرد.
تدبیر24»پیمان سنندجی مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران در گفتگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، در ارتباط با جزئیات نرخ کرایه بلیت اتوبوس‌های درونی شهری در پایتخت اظهار داشت: نرخ‌های جدید براساس مصوبه شورای شهر تهران میانگین ۲۰ درصد افزایش یافته است که محاسبه قیمت براساس چندین فاکتور لحاظ شده است. 

وی افزود: نرخ کرایه اتوبوس‌های درون‌شهری در خطوط عادی و تندرو متفاوت است که در خطوط عادی حداقل ۶۵۰ و حداکثر ۱۵۰۰ تومان براساس مسافت درنظر گرفته شد. 

سنندجی خاطرنشان کرد: نرخ کرایه اتوبوس در خطوط تندرو نیز حداقل ۶۰۰ تومان و حداکثر ۱۲۰۰ تومان در نظر گرفته شده است که ۶۰۰ تومان برای مسافت‌های کمتر از ۱۰ کیلومتر و ۱۲۰۰ تومان برای بیش از ۲۰ کیلومتر است. 

وی بیان داشت: کرایه اتوبوس‌های درون شهری در خطوط عادی براساس کیلومتر ۹ قیمت دارد و در خطوط تندرو نیز ۴ قیمت درنظر گرفته شده است.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها