بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 18
کد خبر: ۱۱۹۰۰۲
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۰
قیمت طلا و سکه در بازار بازهم کاهشی شد و سکه همچنان در کانال ۴میلیون تومانی داد و ستد می شود.
تدبیر24»بررسی ها نشان می دهد امروز قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید به نرخ ۴میلیون و ۹۵۰ هزار تومان داد و ستد می شود که نسبت به قیمت های روز گذشته در همین ساعت شاهد کاهش ۲۵هزار تومانی نرخ سکه هستیم . 

امروز سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم هم ۴میلیون و ۷۲۰هزار تومان،‌ نیم سکه ۲میلیون و ۷۴۰هزار تومان، ربع سکه یک میلیون و ۷۶۰هزار تومان و سکه های گرمی نیز ۹۶۲هزار تومان داد و ستد می شود. 

به اعتقاد فعالان بازار ارز، سکه و طلا از عصر رزو گذشته افسار قیمت ها کشیده و سبب شد تا پس از ۲روز پرالتهاب تقریبا ثبات در بازار حاکم شود.  

شنبه و یکشنبه هفته جاری قیمت ها در بازار بسیار هیجانی بود و سبب التهاب شده بود اما از روز دوشنبه تقریبا داد و ستدها شکل عادی به خود گرفت و هیجان بازار خوابید. 

روز گذشته دلار تا قیمت ۱۴۳۴۰ تومان بالا رفت و امروز نیز به ۱۴۲۸۰ تومان برگشت. 

با توجه به عادی شدن داد و ستدها حباب سکه نسبت به عصر روز گذشته ۱۰هزار تومان کاهش یافت و به ۵۶۰هزار تومان رسید. 

بررسی ها نشان می دهد که میان عرضه و تقاضا اکنون تعادل وجود دارد و سبب شده تا هیجان کاذب در بازار وجود نداشته باشد. 

هر مثقال طلای ۱۷عیار به عنوان مبنای تعیین قیمت ها یک میلیون و ۹۳۰هزار تومان و هر گرم طلای ۱۸عیار هم ۴۴۵هزار و ۵۰۰ تومان معامله می شود. 

هر اونس طلا در بازارهای جهانی هم ۱۲۸۴دلار قیمت دارد که تغییرات قیمت جهانی نسبت به روز گذشته بسیار ناچیز بوده است.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها