بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 17
کد خبر: ۱۱۹۰۸۵
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۳
مدیر واحد ساماندهی محدودیت‌ها و طرح‌های ترافیک گفت: با توجه به تمدید زمان استفاده عمومی از طرح ترافیک ۹۷ تا ۲۵ اردیبهشت، این زمان تمدید نخواهد شد و طرح ترافیک جدید از خرداد اجرا خواهد شد.
تدبیر24»عمار سعیدیانفر با اشاره به اینکه طرح ترافیک خبرنگاری سال ۹۷ تا ۳۱ اردیبهشت تمدید شده است، اظهار کرد: خبرنگاران تا زمان اشاره شده مجوز ورود به محدوده طرح ترافیک را دارند.

وی تصریح کرد: هماکنون کمیته ۷ نفره‌ای که از سوی شورای شهر تهران برای بررسی مدارک خبرنگاران در نظر گرفته شده است در حال بررسی مشخصات خبرنگاران هستند و پیشبینی می‌شود تا قبل از زمان اشاره شده بررسی مدارک خبرنگاران در ارتباط با طرح ترافیک خبرنگاری ۹۷ به پایان خواهد رسید.

سعیدیانفر ادامه داد: سایر سهمیه بگیران نیز تا ۲۵ اردیبهشت مهلت دارند در محدوده طرح ترافیک تردد کنند و پس از این زمان باید با مجوز طرح ترافیک ۹۸ به محدوده طرح مراجعه کنند.

مدیر واحد ساماندهی محدودیت‌ها و طرح‌های ترافیک افزود: بر اساس آمار ۶ هزار نفر برای اخذ طرح ترافیک خبرنگاری سال ۹۸ ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد ۲۰۶۰ نفر مجوز ورود دریافت خواهند کرد.

وی گفت: بر اساس مصوبه شورای شهر تهران، روزانه ۱۰۳ هزار خودرو مجاز به محدوده طرح ترافیک هستند که از این تعداد ۵۳ هزار سهیمهبگیر و مابقی عادی هستند.

سعیدیانفر تصریح کرد: امسال نیز همانند سنوات گذشته برنامه‌ای برای صدور آرم و برچسب طرح ترافیک از سوی سازمان حمل‌و نقل و ترافیک شهرداری تهران وجود ندارد.

مدیر واحد ساماندهی محدودیت‌ها و طرح‌های ترافیک گفت: با توجه به تمدید زمان استفاده از طرح ترافیک ۹۷ تا ۲۵ اردیبهشت، این زمان تمدید نخواهد شد و طرح ترافیک جدید از خرداد اجرا خواهد شد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها