بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۱۱۹۱۱۵
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۰
مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از وزش باد نسبتا شدید در استان‌های تهران، البرز، سمنان، اصفهان، قم و مرکزی در بعد از ظهر امروز خبر داد.
تدبیر24»مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از وزش باد نسبتا شدید در استان‌های تهران، البرز، سمنان، اصفهان، قم و مرکزی در بعد از ظهر امروز خبر داد.

احد وظیفه اعلام کرد: امروز (چهارشنبه ۱۸ اردیبهشت‌ماه) به سبب عبور متناوب امواج تراز میانی از روی کشور، در برخی مناطق استان‌های واقع در شمال غرب، غرب، ارتفاعات و دامنه‌های البرز، سواحل دریای خزر، مرکز، دامنه‌های زاگرس جنوبی، جنوب غرب، شمال شرق، شرق و جنوب شرق کشور رشد ابر و بارش پراکنده، گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: همین شرایط فردا (پنج‌شنبه ۱۹ اردیبهشت‌ماه) در شمال شرق و برخی مناطق شرقی، جنوب شرقی و ارتفاعات البرز واقع در استان‌های سمنان و گلستان پیش‌بینی می‌شود.

به گفته مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی، از بعد از ظهر فردا (پنج‌شنبه ۱۹ اردیبهشت‌ماه) با تقویت جریان تراز میانی ابتدا در غرب، جنوب غرب و به تدریج شمال غرب کشور و در روز جمعه (۲۰ اردیبهشت‌ماه) در استان‌های واقع در نیمه غربی کشور، دامنه و ارتفاعات البرز و برخی نقاط مرکز، شمال شرق، شرق و جنوب شرق کشور شاهد بارش باران همراه با رعد و برق خواهیم بود.

به گفته وظیفه، از اواخر وقت روز جمعه و طی روز شنبه (۲۱ اردیبهشت‌ماه) با نفوذ جریان خنک شمالی روی سواحل دریای خزر، برای استان‌های واقع در این مناطق کاهش نسبی دما، بارش باران، گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

این کارشناس سازمان هواشناسی همچنین تاکید کرد: امروز (چهارشنبه ۱۸ اردیبهشت‌ماه) در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب برای جنوب سمنان، نیمه شمالی اصفهان، جنوب تهران، البرز، قم و مرکزی، گاهی وزش باد به نسبت شدید پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در پایان در مورد شرایط جوی پایتخت طی دو روز آینده، اظهار کرد: فردا آسمان تهران کمی ابری به تدریج شاهد افزایش ابر و رگبار و رعد و برق و وزش باد خواهیم بود. بیشترین و کمترین حد دمای تهران در این روز ۳۰ و ۱۸ درجه سانتیگراد است. همچنین پس فردا (جمعه ۲۰ اردیبهشت‌ماه) هوای تهران نیمه‌ابری تا ابری، در بعضی ساعات همراه با رگبار و رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود. بیشترین و کمترین دمای تهران در این روز ۲۹ و ۱۹ درجه سانتیگراد خواهد بود.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها