بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۱۱۹۱۲۱
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۸
قیمت سکه تمام‌ بهار آزادی در بازار تهران امروز به ۵ میلیون و ۱۳۸ هزار تومان و قیمت طلای ۱۸عیار هم ۴۶۸ هزار تومان ارزش‌گذاری شده است.
تدبیر24» امروز در بازار آزاد قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید با افزایش نسبت به آخرین قیمت‌های روزکاری قبل در قیمت ۵ میلیون و ۱۳۸ هزار تومان و سکه بهار آزادی طرح قدیم ۵ میلیون و ۲۸ هزار تومان معامله می‌شود.

در بازار آزاد هر قطعه نیم سکه بهار آزادی ۲ میلیون و ۸۷۰ هزار تومان، ربع سکه یک میلیون و ۸۶۸ هزار تومان و هر قطعه سکه گرمی یک میلیون و ۲۶ هزار تومان فروخته می‌شود.
 
             سکه تمام‌بهار آزادی  5 میلیون و 138 هزار تومان
             سکه‌بهارآزادی طرح قدیم 5 میلیون و 28 هزار تومان
               نیم‌سکه بهارآزادی 2 میلیون و 870 هزار تومان
             ربع‌سکه  یک میلیون و 868 هزار تومان
            سکه‌گرمی  یک میلیون و 26 هزار تومان
 
قیمت طلای ۱۸ عیار هم ۴۶۸ هزار و ۷۰۰ تومان ارزش‌گذاری شده است، هر مثقال طلا نیز با قیمت ۲ میلیون و ۳۲ هزار تومان در بازار تهران معامله می‌شود. ضمن آنکه هر اونس طلا در بازار‌های جهانی با قیمت ۱۲۸۷ دلار معامله می‌شود.
 
           قیمت  هر‌گرم طلای 18‌عیار  468 هزار و 700 تومان
            قیمت  هرگرم‌طلای  24عیار 624 هزار و 600 تومان
            قیمت  هر‌مثقال‌ طلا  2 میلیون و 32 هزار تومان
             قیمت‌اونس‌طلا 1287دلار
 
صرافی‌های بانک‌ها هم‌اکنون قیمت دلار را برای فروش به مردم با ۴۰ تومان افزایش نسبت به روز قبل، ۱۴ هزار و ۹۹۰ تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۱۴ هزار و ۷۹۰ تومان خریداری می‌کنند.
 
                قیمت  دلار  14 هزار و 990 تومان
                  قیمت  یورو  16 هزار و 890 تومان
                  قیمت درهم 4 هزار و 164 تومان
                 قیمت   پوند انگلیس 19 هزار و 951 تومان
 
برهمین‌اساس طی روز جاری قیمت فروش یورو در صرافی‌های بانک‌ها، ۱۶ هزار و ۸۹۰ تومان اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها ۱۶ هزار و ۶۹۰ تومان است. قیمت خرید و فروش یورو در این صرافی‌ها نسبت به روز قبل ۴۰ تومان افزایش یافته است.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها