بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۱۱۹۱۷۶
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۱
باند مخوف موسوم به «پاشاخان» در غرب مازندران با جانفشانی سربازان گمنام امام زمان (عج) متلاشی شد و سرکرده این باند به هلاکت رسید.
تدبیر24»علی اکبر علیزاده دادستان نوشهر با اشاره به متلاشی شدن باند پاشاخان از سوی سربازان گمنام مام زمان (عج) و کشته شدن سرکرده این باند به نام ابراهیم محمدیان اظهار داشت: فرد شرور کشته شده سابقه زورگیری، قمه کشی، تشکیل باند‌های تولید و توزیع مواد مخدر صنعتی به ویژه شیشه در مناطق همجوار شهرستان و همچنین مناطق اطراف تهران را نیز دارد.

وی همچنین از ارتباط و دوستی نزدیک ابراهیم محمدیان سرکرده باند منهدم شده پاشاخان با بهروز حاجیلو شرور معروف و قاتل طلبه همدانی که ۲ هفته پیش در جریان درگیری مسلحانه با مأموران ناجا کشته شد خبر داد.

به گزارش مهر، باند مخوف موسوم به پاشاخان هندی در غرب مازندران در درگیری مسلحانه با سربازان گمنام امام زمان (عج) متلاشی و سرکرده این باند به هلاکت رسید.

باند شرارت معروف به پاشاخان هندی در غرب مازندران دیگر تاب و تحمل مردم منطقه را به تنگ آورده و ورود به هنگام وزارت اطلاعات برای تأمین امنیت مردم و دفاع از حق مظلومین منجر به متلاشی شدن این باند و هلاکت سرکرده آن شد.

پس از بررسی‌های اطلاعاتی توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) این باند شرارت به سرکردگی «الف - م» که در فضای مجازی با لقب پاشاخان هندی خط و نشان می‌کشید و جولان می‌داد شنبه شب در عملیاتی متلاشی و سرکرده آن کشته و چند نفر از اعضای باند دستگیر شد.

باند موسوم "پاشاخان هندی" در پرونده خود درگیری مسلحانه، سرقت، آدم ربایی و تجاوز به عنف، قمه کشی و خرید و فروش اسلحه و موادمخدر را دارد و متلاشی شدن این باند باعث رضایتمندی مردم منطقه شده است.

با متلاشی شدن این باند و کشته شدن سرکرده آن، موجی از ابزار شادمانی میان شهروندان و قشر‌های مختلف در غرب مازندران به راه افتاد و از اقدامات سربازان گمنام امام زمان (عج) در این زمینه تقدیر کردند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها