بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۱۱۹۲۵۳
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۹
آمار گلزنی در لالیگا پس از جدایی ستاره پرتغالی از رئال مادرید کاهش یافته است.
تدبیر24»فصل ۱۸-۲۰۱۹ لالیگا دیشب (یک‌شنبه) با برگزاری دیدار بارسلونا و ایبار به پایان رسید. آبی اناری‌ها مانند سال گذشته قهرمان شدند و اتلتیکو مادرید به عنوان نایب قهرمانی دست یافت. رئال مادرید در نبود کریستیانو رونالدو در رتبه سوم قرار گرفت. نبود ستاره پرتغالی تنها برای مادرید یک فقدان محسوب نمی‌شد بلکه برای لالیگا نیز این‌چنین بود.

بر اساس آمار منتشر شده میسترچیپ (کارشناس اسپانیایی) لالیگا و رئال مادرید در دوران حضور رونالدو (۹ فصل) از مرز ۱۰۰۰ گل و ۱۰۰ گل (به جز فصل آخر) عبور کردند.

در نخستین فصل یعنی ۱۰-۲۰۰۹ در لالیگا ۱۰۳۱ گل به ثمر رسید که سهم مادرید ۱۰۲ گل بود. یک فصل بعد این تعداد به ۱۰۴۲ گل رسید و سفیدپوشان آمار مشابه سال گذشته را به ثبت رساندند. ۱۰۵۰ گل و ۱۲۱ گل در فصل ۱۲-۲۰۱۱ به ثمر رسید. در فصل بعدی بازیکنان در لالیگا ۱۰۹۱ بار گلزنی کردند و سفیدپوشان ۱۰۳ بار دروازه حریفان را باز کردند. یک سال بعد این آمار کاهش یافت و تعداد گل‌ها به ۱۰۴۵ گل رسید اما رئال مادرید توانست یک گل نسبت به فصل گذشته بیشتر به ثمر برساند. در چهار فصل بعدی به ترتیب ۱۰۰۹، ۱۰۴۳، ۱۱۱۸ و ۱۰۲۴ گل در لالیگا به ثمر رسید و تیم مادریدی توانست در این سال‌ها رکورد ۱۱۸، ۱۱۰، ۱۰۶ و ۹۴ گل را به ثبت برساند.

پس از رفتن رونالدو اما این آمار در لالیگا به ۹۸۳ گل رسید و مادرید تنها ۶۳ بار دروازه حریفان را باز کرد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها