بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 18
کد خبر: ۱۱۹۲۵۴
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۴
رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر با بیان اینکه قیمت سکه نسبت به ۱۰ روز قبل ۵۰۰ هزار تومان کاهش یافته است، گفت: قیمت‌ها هر ۱۵ دقیقه یکبار در بازار کم می‌شود.

تدبیر24»محمد کشتی آرای درباره وضعیت بازار طلا و سکه در روز جاری، اظهار داشت: بازار بشدت در حال کاهش و نزول قیمت هاست و همچنان این روند در قیمت‌ها ادامه دارد.

وی با اشاره به کاهش چشم گیر قیمت ارز، طلا و سکه در بازار آزاد، گفت: روند کاهشی قیمت‌ها درحالی در بازار کماکان ادامه دارد که قیمت‌ها هر ۱۵ دقیقه یکبار کاهش پیدا می‌کند.

این فعال در بازار طلا و سکه ضمن تاکید بر کاهش پله‌ای قیمت‌ها در این بازار تصریح کرد: فروشنده‌ها در بازار بیشتر از خریداران هستند و همین امر موجب افزایش عرضه و شتاب کاهش قیمت‌ها شده است.

کشتی آرای از کاهش ۵۰۰ هزار تومانی قیمت سکه نسبت به ۱۰ روز قبل خبر داد و گفت: قیمت سکه نسبت به دو سه روز قبل، ۲۶۵ هزار تومان کاهش یافته است.

وی تاکید کرد که وضعیت بازار به گونه‌ای است که میل به فروش طلا و سکه را افزایش داده و تقاضای سرمایه گذاری را به شدت کاهش داده است.

رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر از افزایش حباب سکه هم خبر داد و گفت: قیمت سکه نسبت به کاهش قیمت‌ها مقاومت بیشتری نشان میدهد و ریزش قیمت طلا بیشتر از سکه است. به همین دلیل حباب سکه نسبت به روز‌های قبل افزایش یافته و به ۵۷۰-۵۸۰ هزار تومان رسیده است.

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز امروز ۹۸/۰۲/۳۰
قیمت سکه تمام‌بهار آزادی در بازار تهران امروز به ۴ میلیون و ۶۱۷ هزار تومان و قیمت طلای ۱۸عیار هم ۴۱۶ هزار تومان ارزش‌گذاری شده است.

به گزارش  تسنیم، امروز در بازار آزاد قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید با کاهش نسبت به آخرین قیمت‌های روزکاری قبل در قیمت ۴ میلیون و ۶۱۷ هزار تومان و سکه بهار آزادی طرح قدیم ۴ میلیون و ۵۶۰ هزار تومان معامله می‌شود.

در بازار آزاد هر قطعه نیم سکه بهار آزادی ۲ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان، ربع سکه یک میلیون و ۶۴۵ هزار تومان و هر قطعه سکه گرمی ۹۸۴ هزار تومان فروخته می‌شود.
               سکه تمام‌بهار آزادی 4 میلیون و 617 هزار تومان
               سکه‌بهارآزادی طرح قدیم4 میلیون و 560 هزار تومان
               نیم‌سکه بهارآزادی2 میلیون و 550 هزار تومان
               ربع‌سکهیک میلیون و 645 هزار تومان
            سکه‌گرمی984 هزار تومان
قیمت طلای ۱۸ عیار هم ۴۱۶ هزار تومان ارزش‌گذاری شده است. ضمن آنکه هر اونس طلا در بازار‌های جهانی با قیمت ۱۲۷۵.۵ دلار معامله می‌شود.
           قیمت  هر‌گرم طلای 18‌عیار416 هزار تومان
            قیمت  هرگرم‌طلای  24عیار554 هزار و 700 تومان
             قیمت  هر‌مثقال‌ طلایک میلیون و 801 هزار تومان
             قیمت‌اونس‌طلا1275.5 دلار
سیر نزولی قیمت‌ها که از صبح امروز در بازار ارز تشدید شده است درحالی کماکان ادامه دارد که دلار از کانال ۱۴ هزار تومانی صرافی‌های بانکی با کاهش چند مرحله‌ای نسبت به صبح، وارد کانال ۱۳ هزار تومان شده است.

صرافی‌های بانک‌ها هم‌اکنون قیمت دلار را برای فروش به مردم، با کاهش ۳۷۰ تومانی نسبت به صبح امروز، ۱۳ هزار و ۹۸۰ تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۱۳ هزار و ۹۳۰ تومان خریداری می‌کنند.
                قیمت  دلار13 هزار و 980 تومان
                  قیمت  یورو15 هزار و 880 تومان
                  قیمت درهم3 هزار و 798 تومان
                 قیمت   پوند انگلیس17 هزار و789 تومان
برهمین‌اساس طی روز جاری قیمت فروش یورو در صرافی‌های بانک‌ها، ۱۵ هزار و ۸۸۰ تومان اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها ۱۵ هزار و ۸۳۰ تومان است. قیمت خرید و فروش یورو نسبت به صبح امروز ۳۷۰ تومان کاهش یافته است.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها