بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 19
کد خبر: ۱۱۹۲۷۲
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۱
شکست السد برابر تیم فوتبال پرسپولیس در هفته پایانی لیگ قهرمانان آسیا در رسانه‌های قطری بازتاب داشت.
تدبیر24»دو تیم فوتبال السد و پرسپولیس در آخرین دیدار خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم رفتند.

این دیدار که در ورزشگاه آزادی برگزار شد با پیروزی دو بر صفر پرسپولیس به پایان رسید. البته نتیجه این دیدار تأثیری در سرنوشت دو تیم نداشت چرا که پرسپولیس از صعود به دور بعد بازماند و از طرف دیگر هم السد به عنوان صدرنشین توانست صعودش را به دور بعد قطعی کند.

شکست السد برابر پرسپولیس در رسانه‌های قطری بازتاب داشت.

الرای با تیتر" شکست بدون تأثیر السد برابر پرسپولیس" نوشت: السد در دیداری که در ورزشگاه آزادی برگزار شد با دو گل برابر پرسپولیس تن به شکست داد البته این شکست تأثیر در وضعیت السد و پرسپولیس نداشت چرا که السد با پیروزی که هفته قبل برابر الاهلی به دست آورد با ۱۰ امتیاز صعودش را به دور بعد قطعی کرد و پرسپولیس هم بعد از شکست برابر پاختاکور شانسی برای صعود به دور بعد نداشت.

"نخستین فرصت این دیدار را بغداد بونجاح خلق کرد. او در موقعیت گلزنی قرار داشت و با بیرانوند تک به تک شد. بونجاح می‌خواست توپ را از بالای سر بیرانوند وارد دروازه‌ کند اما سنگربان پرسپولیس هوشیار بود و اجازه باز شدن دروازه تیمش را نداد. در دقیقه ۱۶ مهدی ترابی با یک ضربه سنگین و زیبا دروازه السد را باز کرد و تیمش را پیش انداخت. تیم فوتبال پرسپولیس برتری نسبی نسبت به السد داشت و اگر دخالت‌های به موقع مدافعان و سنگربان السد نبود این تیم می‌توانست کار را زودتر تمام کند. در نیمه دوم پرسپولیس کمی افت کرد و این السد بود که بازی را بهتر آغاز کرد. بخت با عبدالکریم حسن یار نبود چرا که ضربه او به تیر دروازه‌ برخورد کرد. در شرایطی که السد به دنبال گل تساوی بود پرسپولیس گل دوم را هم توسط علیپور به ثمر رساند. با وجود اینکه السد بازی هجومی را در دستور کار خود قرار داد اما نتوانست به گل برسد تا بازی با پیروزی نماینده ایران به پایان رسد.

الوطن: "السد با دو گل برابر پرسپولیس تن به شکست داد"

این روزنامه قطری هم نوشت: السد در شبی که صعودش را به دور بعد قطعی کرده بود با دو گل برابر پرسپولیس در ورزشگاه آزادی تن به شکست داد. البته این شکست تأثیری در وضعیت السد نداشت و این تیم توانست به عنوان تیم نخست به دور بعد راه پیدا کند. دو تیم بازی را سریع و هجومی آغاز کردند و از همان ابتدا فرصت‌های را روی دروازه‌ها خلق کردند. دو تیم بدون فشار بازی کردند و این باعث شد تا فرصت‌های زیادی را روی دروازه‌ها ببینیم.

" پرسپولیس فرصت‌های بیشتری را روی دروازه السد خلق کرد و می‌توانست پیروزی پر گل تری را هم به دست آورد این در حالی بود که السد با وجود بازی هجومی و فرصت‌های خوبی که خلق کرد نتوانست دروازه پرسپولیس را باز کند.

الکاس: " السد در ایستگاه پایانی برابر پرسپولیس تن به شکست داد"

سایت الکاس هم نوشت: السد در دیدار پایانی خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آزادی برابر پرسپولیس با دو گل تن به شکست داد. البته با وجود شکست در این دیدار به عنوان تیم نخست به دور بعد صعود کرد.

در ادامه گزارش الکاس این گونه آمده است: بازی از نظر کیفی در سطح متوسط بود. پرسپولیس در بیشتر زمان‌های بازی توپ و میدان را در اختیار داشت و توانست مزد برتری خود را با زدن دو گل بگیرد. این‌ در حالی است که السد نتوانست انتظارات را بر آورده کند.

استاد الدوحه: " السد در آخرین بازی فریرا و ژاوی در آزادی تن به شکست داد"

روزنامه السد الدوحه هم نوشت: السد کار خود را در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا با شکست دو بر صفر برابر پرسپولیس به پایان رساند. البته با این شکست هم به عنوان تیم صدرنشین به دور بعد راه پیدا کرد. نیم نخست با یک گل به سود پرسپولیس که از شلیک سهمگین ترابی به دست آمد به پایان رسید. در نیمه دوم پرسپولیس روی یک ضد حمله کار السد را تمام کرد و دومین گل خود را هم به ثمر رساند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها