بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۱۱۹۳۲۸
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۹
یک مقام مسئول با بیان اینکه حباب سکه به ۴۵۰ تا ۴۸۰ هزار تومان رسیده است گفت: پیش بینی می‌شود تا پایان هفته بازار آرامی داشته باشیم.
تدبیر24»عبادالله محمدولی، رئیس انجمن صنفی کارفرمایان صنعت طلا و جواهر  با بیان اینکه حباب سکه به ۴۵۰ تا ۴۸۰ هزار تومان رسیده است گفت: باتوجه به تعطیلی پیش رو، پیش بینی می‌شود که تا پایان هفته بازار آرام و با ثباتی داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه قیمت سکه نسبت به چهارشنبه و پنج شنبه هفته گذشته افزایش ۵۰ تا ۶۰ هزار تومانی را در بازار تجربه کرده است تصریح کرد: امیدواریم که بازار طلا و سکه به یک ثبات نسبی برسد.

رئیس انجمن صنفی کارفرمایان صنعت طلا و جواهر با بیان اینکه خرید و فروش طلای آب شده در بازار در حال تبدیل شدن به شغل است، افزود: این امر توانسته بر خرید مصنوعات طلا تاثیر گذارد.

محمدولی با تاکید بر اینکه احتمال ریسک به دلیل واقعی نبودن نرخ ها در بازار بالاست، تصریح کرد: ساماندهی در بازار طلا و سکه می‌تواند کمبود‌های موجود در بازار را تا حدی کاهش داد.

به گفته رئیس انجمن صنفی کارفرمایان صنعت طلا و جواهر، مردم زمانی اقدام به خرید سکه کنند که دادوستد در بازار آرام باشد و حتما به سایت‌های معتیر و رسانه‌های عمومی مراجعه کنند.

در جریان معاملات امروز بازار آزاد تهران، هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید ۴ میلیون و ۸۲۰ هزار تومان، سکه طرح قدیم ۴ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان، نیم سکه ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان، ربع سکه یک میلیون و ۷۳۰ هزار تومان داد و ستد شد.

همچنین امروز هر اونس طلا در بازار‌های جهانی به ۱.۲۸۵ دلار و ۲۲ سنت رسید. در این بین هر گرم طلای ۱۸ عیار با قیمت ۴۳۳ هزار و ۷۴ تومان داد و ستد شد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها