بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۱۱۹۴۲۴
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۹
مجری و گزارشگر مشهور فوتبال ایران این روزها به اندازه ایی تغییر ظاهر داده که بسیاری را نگران شرایط جسمی خود کرده است.
تدبیر24»درحالی که کمتر از ده روز از آخرین گزارش فوتبال جواد خیابانی می گذرد و درحالی که بعد از آسیب دیدگی در دوره جام ملتهای آسیا و گزارش‌هایش در آن دوره و اجراهایش در برنامه های آن روزها، او تا روزی که گزارش تصویری در خیریه کمک به سیل زدگان در عید منتشر کرد. قبل از عید هم یکبار در بحبوحه حاشیه های عادل فردوسی پور با سرهنگ علیفر، مزدک میرزایی و پیمان یوسفی در برنامه عیدانه ورزش و مردم مرحوم شفیع حاضر شده بود و بعد از این‌ها حضور تصویری خاصی نداشته است ، یک تصویر با سری تراشیده ، چهره ای که خیلی لاغر شده وکمی گرد پیری بالای ۵۰ سالگی بر آن نشسته ، حتی همکاران گزارشگرش را شوکه کرد که در این چند وقته چه اتفاقی برای جواد افتاده است.

خیابانی البته در پیامی کوتاه بی‌اشاره به لاغری و حاشیه‌هایی که برایش ساخته ، یکی از آن متن‌های احساسی‌اش را نوشته و تاکید کرده حالش خوب است. این مجری و گزارشگر ورزشی اما در یکی دو سال گذشته که حسابی افزایش وزن پیدا کرده بود، خودش چندین بار به درد ستون فقراتش اشاره کرده بود که نیاز به جراحی و باز کردن کانال‌های عصب نخاعی در مهره‌های پایینی‌اش دارد. دردی که باعث شده بود در جوانی گلری و بازی فوتبال حرفه‌ای را کنار بگذارد و فشار وزن بیشترش کرده بود.

چرا جواد خیابانی این قدر لاغر شده است؟ +عکس
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها