بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۱۱۹۴۲۵
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۹
بانک مرکزی روند تغییرات نرخ سکه و ۵ ارز در فروردین امسال و مقایسه آن با مدت مشابه سال قبل را اعلام کرد.
تدبیر24»بر اساس آمار‌های اقتصادی فروردین ماه سال جاری منتشر شده از سوی بانک مرکزی، متوسط قیمت فروش یک سکه تمام بهار آزادی در بازار آزاد شهر تهران ۴۶ میلیون و ۲۶۵ هزار ریال بود که در مقایسه با ماه قبل و ماه مشابه سـال قبـل بـه ترتیـب ۳.۴ درصد و ۱۶۷.۲ درصد افزایش نشان می‌دهد.
همچنـین حـداقل و حـداکثر نـرخ فـروش سـکه مـذکور در مـاه یـاد شـده بـه ترتیـب ۴۵ میلیون و ۲۳۳ هزار ریال و ۴۹ میلیون و ۷۸۳ هزار ریال بوده است. در فروردین‌ماه ۱۳۹۸ متوسط قیمت فروش یک سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار آزاد شهر تهران ۴۷ میلیون و ۹۸۸ هزار ریال بود که در مقایسه با ماه قبل و ماه مشابه سـال قبـل بـه ترتیـب ۳.۶ درصد و ۱۷۰.۲ درصد افزایش نشان می‌دهد.

همچنـین حـداقل و حـداکثر نـرخ فـروش سـکه مـذکور در مـاه یـاد شـده بـه ترتیـب ۴۶ میلیون و ۵۱۷ هزار ریال و ۵۱ میلیون و ۸۰۰ هزار ریال بوده است.

همچنین در این گزارش، متوسـط قیمـت فـروش یـک دلار آمریکـا در بـازار آزاد شـهر تهـران ۱۳۵ هزار و ۵۳۶ ریال بود که در مقایسـه بـا مـاه قبـل و مـاه مشـابه سـال قبـل بـه ترتیـب ۲.۳ درصـد و ۱۷۰.۶ درصد افزایش داشته است. علاوه بر این حـداقل و حـداکثر نـرخ فـروش یـک دلار آمریکـا در مـاه مـذکور بـه ترتیـب ۱۳۰ هزار و ۱۰۰ ریال و ۱۴۳ هزار و ۱۴۷ ریال بوده است.

در فروردین ماه ۱۳۹۸ متوسط قیمت فروش یک یورو در بازار آزاد شهر تهران ۱۵۴ هزار و ۴۸ ریال بود که در مقایسه با ماه قبل و ماه مشابه سال قبل بـه ترتیـب ۱.۷ درصـد و ۱۵۲.۷ درصـد افـزایش داشته است. همچنین حداقل و حداکثر نرخ فروش یک یورو در ماه مذکور به ترتیـب ۱۴۹ هزار و ۹۸۰ ریـال و ۱۵۸ هزار و ۹۹۸ ریال بوده است.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها