بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۱۱۹۴۴۵
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۴
مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از افزایش دما در بیشتر مناطق کشور طی روزهای آینده خبر داد.
تدبیر24»احد وظیفه با اشاره به این‌که از امروز (دوشنبه ۱۳ خردادماه) تا پایان هفته در بیشتر مناطق کشور جوی آرام حاکم خواهد بود، گفت: در این روزها افزایش نسبی دما برای اکثر مناطق کشور پیش‌بینی می‌شود.

وی با بیان این‌که براساس آخرین خروجی مدل‌های هواشناسی امروز (دوشنبه ۱۳ خردادماه) در شمال فارس، غرب کهکیلویه و بویراحمد و چهارمحال و بختیاری در ساعات بعد از ظهر رگبار و رعد و برق و گاهی وزش باد شدید خواهیم داشت، افزود: امروز برای جنوب غرب یزد و بخش‌هایی از کرمان بارش پراکنده، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید و گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به این‌که امروز (۱۳ خردادماه) در خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی بارش پراکنده و وزش باد دور از انتظار نخواهد بود، اظهار کرد: فردا (سه‌شنبه ۱۴ خردادماه) برای شمال آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی بارش پراکنده، گاهی وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

وظیفه ادامه داد: پس فردا (چهارشنبه ۱۵ خردادماه) در استان‌های اردبیل، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، گیلان، کهکیلویه و بویراحمد و چهارمحال و بختیاری بارش پراکنده خواهیم داشت. همچنین در روزهای (پنج‌شنبه و جمعه ۱۶ و ۱۷ خردادماه) برای استان‌های اردبیل، آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی، ارتفاعات البرز مرکزی واقع در استان‌های زنجان و قزوین، البرز و تهران و همچنین دامنه‌های زاگرس در استان‌های کهکیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، مرکزی و شرق لرستان بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: از امروز تا پایان هفته در برخی مناطق شرق و جنوب شرق به ویژه زابل، وزش باد شدید همراه با گرد و خاک خواهیم داشت.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در مورد وضعیت جوی تهران اظهار کرد: امشب، فردا و پس فردا آسمان تهران صاف تا کمی ابری خواهد بود. پیش‌بینی می‌شود بیشترین و کمترین دمای تهران طی دو روز آینده (سه‌شنبه و چهارشنبه ۱۴ و ۱۵ خردادماه) به ترتیب ۳۳ و ۲۰ درجه سانتیگراد و ۳۵ و ۲۵ درجه سانتیگراد باشد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها