بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۱۱۹۴۵۱
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۴
قیمت هر کیلوگرم میوه نوبرانه گیلاس در میدان مرکزی میوه و تره بار شهر تهران به صورت عمده به ۳۲ هزار تومان و در سطح خرده فروشی های شهر تا حدود ۶۰ هزار تومان قیمت گذاری شد.

تدبیر24»قیمت نوبرانه در ورزهای اخیر با قیمت های بالایی به فروش می رسد به طوری که هر کیلوگرم گیلاس در میدان مرکزی میوه و تره بار شهر تهران به صورت عمده  32 هزار تومان و در سطح  خرده فروشیهای شهر  40 تا 60  هزار تومان قیمت گذاری شده است.

 هر کیلگرم توت سفید 4 تا 6 هزار تومان، توت فرنگی 7 تا 18 هزار تومان، زرد آلو 6 تا 13 هزار تومان، گوجه سبز برقان 5 تا 13 هزار تومان، گیلاس 20 تا 32 هزار تومان، هلو 5 تا 12 هزار تومان و موز وارداتی 11 تا 13 هزار تومان قیمت گذاری شده است.

قیمت هرکیلوگرم ملون در میدان مرکزی میوه و تره بار شهر تهران  2 تا 4 هزا تومان، طالبی 3 تا 5 هزار تومان، هندانه هزار و 500 تا 2 هزا و 500،  خبربزه 2 هزار و 500 تا 4 هزار و 500 تومان، خیار رسمی و گلخانه ای 2 تا 4 هزار تومان است.

بنابراین گزارش قیمت هر کیلوگرم پیاز هزار و 500 تا 3 هزار تومان، سبزی جور 2 تا 3 هزار تومان، سبزی خوردن 2 هزار و 500 تا 4 هزار تومان، سیب زمینی نو 4 هزار و 500 تا 6 هزار تومان و گوجه فرنگی 3 تا 5 هزار تومان است.

  

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها