بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۱۱۹۴۵۸
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۵
وزیر ورزش و جوانان با اشاره به وقایع پیش آمده در بازی فینال جام حذفی فوتبال کشور تاکید کرد که با خاطیان این حادثه ناگوار قاطعانه برخورد خواهد شد.
تدبیر24»مسعود سلطانی‌فر با تبریک فرارسیدن عید سعید فطر و با آرزوی قبولی طاعات و عبادات هموطنان به حوادث ناگوار بازی پایانی جام حذفی فوتبال و هفته‌های پایانی لیگ برتر اشاره کرد و اظهار داشت: ما شاهد بروز حوادث و وقایع ناگواری بودیم که موجب رنجش خاطر تماشاگران واقعی فوتبال و مردم عزیز کشورمان، جامعه ورزش و ورزش دوستان شده که جا دارد ابتدا از همه مردم قهرمان ایران، خصوصاً تماشاگران واقعی فوتبال در سراسر کشور و در استان‌های مختلف از جمله اصفهان، تبریز، خوزستان، تهران، مازندران و همه کسانی که در وقایع مسابقات در هفته‌های اخیر، رنجیده خاطر شدند و فحاشی‌ها و هتاکی‌ها آزرده خاطرشان کرد، عذرخواهی کنم. ان‌شاءالله با تدابیری که اتخاذ خواهیم کرد و با هماهنگی همه دستگاه‌های دست‌اندرکار خصوصاً دستگاه‌های مسئول برقراری نظم و امنیت، نیروی انتظامی و سایر عوامل اجرایی، به امید خدا در آینده و در لیگ جدید شاهد بروز این حوادث تأسف بار نباشیم.

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: البته برای مسابقه دیشب با وجودی که تمام تلاش‌ها شده بود و بین تمامی عوامل برای برگزاری مسابقه تقسیم کار و مسئولیت صورت گرفته بود، با برخی از کم کاری‌ها و اهمال‌هایی که به وجود آمد، مشکلاتی رخ داد که همه تلاش کردیم تا مسابقه فینال هر چند با تأخیر برگزار شود.

سلطانی‌فر از اعزام یک هیأت کامل در صبح امروز، متشکل از مسئولان وزارت ورزش و جوانان و مسئولان فدراسیون فوتبال و رؤسای کمیته‌های اخلاق و انضباطی به استان خوزستان و برگزاری جلسات با همه عوامل و دست اندر کاران به منظور بررسی علت به وجود آمدن حواشی دیدار فینال جام حذفی خبر داد و تصریح کرد: ان‌شاءالله گزارش این هیأت را تهیه خواهیم کرد و از طریق مراجع قانونی ذی‌ربط در بخش‌های مختلف با خاطیان این حادثه ناگوار و مشکلی که به وجود آمده قاطعانه برخورد می‌کنیم و امیدوار هستیم با این برخوردها بتوانیم شرایطی را فراهم کنیم که در آینده شاهد بروز این حوادث و وقایع در مسابقات فوتبال نباشیم.

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه "شایسته است همه، مسئولیت‌های مرتبط با خودشان و وظایف قانونی که بر عهده دارند را بپذیرند، " افزود: ما نیاز به هم افزایی و هم‌گرایی یک مجموعه کامل داریم. نهادهایی که متولی امور فرهنگی مثل رسانه ملی و بقیه رسانه‌ها و همچنین نهادهایی که مسئولیت امور فرهنگی مردم را برعهده دارند باید در این رابطه فعال باشند و رسانه‌ها هم باید کمک کنند و عوامل امنیتی و انتظامی نیز باید با قوت و قدرت بیشتری در صحنه حضور یابند. در این بین مطمئناً در اجرا هم مسئولان وزارت ورزش و جوانان، فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ هم باید با جدیت بیشتر و هماهنگی مناسب و هم افزایی خوب شرایطی را برای مردم فراهم کنیم که کمتر این اتفاقات را شاهد باشیم و بتوانیم شرایطی را به وجود آوریم که تماشاگران و دوستداران فوتبال از تماشای مسابقات لذت ببرند تا ان‌شاءالله بتوانیم شور و شادی و شعف را در مسابقات ورزشی برای مردم به ارمغان آوریم.
برچسب ها: وزیر ورزش
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها