بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۱۱۹۵۰۷
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۰
دادستان زاهدان از صدور رای پرونده تجاوز به عنف در ایرانشهر خبر داد و گفت: رای برای تائید و ابرام و یا رسیدگی به اعتراض محکومین و وکلای آن‌ها به دیوان عالی کشور ارسال خواهد شد.

تدبیر24» به نقل از روابط دادگستری سیستان و بلوچستان، حجت الاسلام علی موحدی راد از صدور رأی پرونده تجاوز به عنف در ایرانشهر خبر داد و گفت: رأی صادر و ابلاغ شده است و برای تائید و ابرام و یا رسیدگی به اعتراض محکومین و وکلای آن‌ها به دیوان عالی کشور ارسال خواهد شد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز سیستان و بلوچستان گفت: رأی صادر و ابلاغ شده است و برای تأیید و ابرام و یا رسیدگی به اعتراض محکومین و وکلای آن‌ها به دیوان عالی کشور ارسال خواهد شد.

وی ادامه داد: با توجه به پیگیری ۳ نفر از شکات و انجام تحقیقات، وقوع بزه در خصوص ۳ نفر از شکات به اثبات رسید، لذا ۴ نفر از متهمین این پرونده هر کدام به ۳ فقره اعدام محکوم شدند که در صورت تأیید این حکم در دیوان عالی کشور در ملاءعام و در یکی از میادین شهر اجرا خواهد شد.

وی افزود: متهمین بابت آدم ربایی هر کدام به سه فقره ۱۵ سال حبس محکوم شدند و بابت سرقت اموال به سه فقره سه سال حبس و ۷۴ ضربه شلاق و رد مال به شکات محکوم شدند.

دادستان زاهدان گفت: متهمین بابت جراحات و صدمات روحی و معنوی به شکات به پرداخت دیه و خسارت و بابت حمل سلاح غیرمجاز هر کدام به تحمل ۵ سال حبس تعزیزی محکوم شدند.

گفتنی است، ۲۷ خرداد ماه حجت الاسلام والمسلمین موحدی راد دادستان عمومی و انقلاب مرکز سیستان و بلوچستان در رابطه با این پرونده اظهار داشت: خانمی با ادعای تجاوز به عنف و ربوده شدن طرح شکایت کرد که در این زمینه پرونده‌ای در دادگاه کیفری یک تشکیل شد و در حال رسیدگی است، ۲ نفر دیگر نیز در خصوص تجاوز به عنف طرح دعوا کردند که به پزشکی قانونی معرفی شدند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها