بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۱۱۹۵۴۹
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۸
رییس فدراسیون تیروکمان در واکنش به عدم بازگشت پوریا چلالی پور بعد از پایان مسابقات جهانی هلند به کشور گفت: وی بدون اطلاع سرپرست تیم همراه برادرش برای دیدار با خانواده‌اش به بلژیک رفته و به مدت یک‌ماه ویزا دارد.
تدبیر24»غلامرضا شعبانی بهار اظهار کرد: پوریا جلالی پور یکی از کمانداران معلول که همراه تیم تیروکمان معلولان برای شرکت در مسابقات قهرمانی جهان راهی هلند شده بود در پایان مسابقات بدون اطلاع سرپرست تیم همراه برادرش که در محل مسابقه حضور داشت برای دیدار با خانواده‌اش به بلژیک رفت. البته بعد از غیبت وی، این موضوع را از طریق سفارت ایران و پلیس این کشور پیگیری کردیم تا بتوانیم او را به کشور بازگردانیم.

وی افزود: با ورود پلیس هلند، پلیس بین‌الملل در بلژیک به محل زندگی برادر این بازیکن مراجعه کرد که پوریا در پاسخ به سوال پلیس بین‌الملل گفت من ویزای یک ماهه دارم و پس از پایان به ایران بازخواهم گشت.

رئیس فدراسیون تیروکمان در پاسخ به این پرسش که اگر بعد از پایان مهلت قانونی ویزای این کماندار به کشور بازنگردد چه اقدامی انجام خواهید داد، تصریح کرد: وی در کشور دیگری به سر می‌برد و ما هیچ اقدامی نمی‌توانیم علیه این ورزشکار انجام دهیم. من امیدوارم که این ورزشکار خود به این نتیجه برسد که بعد از پایان مهلت قانونی ویزایش به کشور بازگردد.

شعبانی بهار تاکید کرد: به نظر من باید وزارت ورزش و جوانان در خصوص اعزام ورزشکاران به مسابقات جهانی و بین‌المللی قوانین بازدارنده و منطقی در نظر بگیرد تا ورزشکار برای اعزام به هر تورنمنت مهمی تعهدات سنگینی را پرداخت کند تا در آینده ورزشکاران با احتیاط بیشتری در مسابقات شرکت کنند.

وی در پایان پیرامون عملکرد تیم تیروکمان در هلند و حذف تیم ریکرو زنان و مردان در این تورنمنت گفت: در مجموع ما در ریکرو ضعیف هستیم و نیاز به یک خانه تکانی دارد که ما در حال انجام این کار هستیم و تلاشمان بر این است که در آینده تیم ریکرو را به سمت جوانگرایی سوق دهیم تا بتوانیم به نتایج خوبی دست پیدا کنیم. البته ما چند فرصت دیگر برای کسب سهمیه داریم که امیدوارم در آینده به چند سهمیه دست پیدا کنیم.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها