بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۱۱۹۵۵۹
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۰
کارشناس فوتبال ایران معتقد است با حضور ویلموتس نشانه‌های مثبتی در عملکرد تیم ملی وجود داشته است.
تدبیر24»مجید جلالی درباره تساوی تیم ملی فوتبال ایران مقابل کره جنوبی، اظهار کرد: با توجه به اینکه بعد از هشت سال که یک مربی پرتغالی هدایت تیم ملی را برعهده داشت، یک مربی دیگر هدایت تیم ملی را بر عهده گرفته است، من نشانه‌هایی از علایق مربی جدید در مدل بازی تیم ملی می‌بینم. این نشانه‌ها هم امیدوار کننده است اما اینکه بپرسیم این تغییرات به یک سبک تبدیل می‌شود یا خیر، باید کمی صبر کنیم تا پاسخ مشخصی برای آن پیدا کنیم. ویلموتس به دنبال این است که ظرفیت موجود را بررسی کند تا ببیند آیا نیاز به چه ابزار دیگری دارد. سبک بازی که تیم ویلموتس ارائه کرد، نشانه‌هایی برای آینده بهتر به ما نشان داد.

وی افزود: باید کمی صبر کنیم ببینیم آیا مربی جدید می‌تواند از درون فوتبال و لیگ ما ظرفیت‌های جدیدی ایجاد کند یا بعد از چند بازی به نتایج دیگری می‌رسد؟ اما برای دو بازی به نتایج خوبی رسیده است و تیم ملی عملکرد خوبی داشته است.

کارشناس فوتبال ایران در بخش دیگری از صحبت‌هایش در پاسخ به این سوال که آیا ویلموتس می‌تواند استحکام خط دفاع ایران را حفظ کند یا خیر، گفت: مسلماً وقتی شما قصد دارید با نوع بازی خود حریف را تحت فشار قرار دهید، این احتمال وجود دارد که دروازه شما هم با خطر روبه‌رو شود و آسیب پذیر باشد. ما باید ببینیم آیا ظرفیت‌های ما در ارائه بازی هجومی طوری است که بتوانیم حتی غرامت آسیب پذیری در خط دفاع را بپردازیم یا خیر. برای ارائه پاسخ درست به این سوال هم باید کمی صبر کنیم و ببینیم سرمربی جدید چه دیدگاهی دارد.

جلالی ادامه داد: ما در دیدار برابر کره جنوبی، روی یک حرکت ساده و اشتباه گل خوردیم که اگر نفرات بیشتری در خط دفاع داشتیم قطعاً توپ وارد دروازه ایران نمی‌شد. حتی روی گلی که از کره خوردیم مشخص بود بیشتر بازیکنان ایران درون زمین حریف بودند و با یک ارسال بلند، فرصت خوبی در اختیار کره قرار گرفت. شما باید در خط حمله آن قدر خوب کار کنید که غرامت نوع بازی خود را بدهید. به طور مثال منچستر سیتی هم تیمی است که در خط دفاع آسیب پذیر است اما در خط حمله آن قدر ظرفیت برای گلزنی ایجاد می‌کند که غرامت ضعف خط دفاع خود را هم می‌دهد.

وی در پایان اضافه کرد: همه مربیان تیم ملی برای این تیم زحمت کشیده‌اند طی سال‌ها تیم‌های خوبی را آماده کرده‌اند. زمانی که علی دایی، افشین قطبی و امیر قلعه‌نویی هم در تیم ملی بودند اثرات مثبتی از خود به جا گذاشتند. کی‌روش هم همین‌گونه است و تیم خوبی را در اختیار ویلموتس قرار داد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها