بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۱۱۹۵۷۱
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۸
سخنگوی آتش‌نشانی تهران جزئیات آتش‌سوزی در نیروگاه برق بعثت را تشریح کرد.
تدبیر24»سید جلال ملکی با اعلام خبر حریق در نیروگاه برق بعثت درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: ساعت ۱۱:۵۲ ظهر امروز (۲۲ خرداد ۹۸) یک مورد آتش‌سوزی داخل نیروگاه برق بعثت به سامانه ۱۲۵ اعلام شد که به سرعت آتش‌نشانان سه ایستگاه آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران با اشاره به حضور آتش‌نشانان در مدت زمان دو دقیقه در محل حادثه، ادامه داد: پیش از رسیدن آتش‌نشانان عوامل مجموعه مشغول خاموش کردن آتش بودند که آتش‌نشانان نیز آتش را تحت کنترل خود درآورده و حریق مهار شد.

وی تصریح کرد: آتش از قسمت پست آغاز شده و به بخش‌هایی از یکی از قسمت‌های کنترل سرایت کرده که خوشبختانه با حضور به موقع نیرو‌های آتش‌نشانی از آسیب به تجهیزات اصلی برق جلوگیری به عمل آمد.

به گفته وی این حادثه مصدوم و تلفات جانی درپی نداشته و تا دقایقی دیگر عملیات پایان می‌یابد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها