بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۱۱۹۶۰۸
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۶
لاریجانی:
رییس مجلس شورای اسلامی حمله به نفتکش‌ها در دریای عمان را «مشکوک» و مکملِ تحریم‌های اقتصادی آمریکا علیه ملت ایران دانست.
تدبیر24»علی لاریجانی در نطق قبل از دستور جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس با تشکر از بیانات هوشمندانه و عزتمندانه مقام معظم رهبری در ملاقات نخست‌وزیر ژاپن، گفت: ایشان با دقت تام و استدلال متین، منطق ملت ایران را در برابر ستم هیولای استعمار، آمریکا بیان کردند.

وی ادامه داد: مجلس شورای اسلامی سخنان دقیق، مهم و شجاعانه رهبر معظم را قدر می‌نهد و حمایت می‌کند و باید همه بخش‌های کشور براساس همین صراط استوار عمل کنند.

نماینده مردم قم در مجلس حمله به نفتکش‌ها در دریای عمان را اقدامی مشکوک دانست و افزود: اقدامات مشکوک نسبت به نفتکش‌ها در دریای عمان به نظر اقدامات مکملِ تحریم‌های اقتصادی است به جهت اینکه از تحریم‌ها نتیجه به دست نیاورند مخصوصا با توجه به سوابق تاریخی آمریکا در جنگ جهانی که کشتی‌های خود در نزدیک سرزمین ژاپن را مورد هدف قرار دادند تا توجیه لازم برای خصومت را فراهم کنند. اما بخش فکاهی ماجرا در اظهارات آقای پمپئو نهفته است که توصیه کردند «ایران در مقابل اقدامات سیاسی و دیپلماتیک از دیپلماسی استفاده کند» این مطلب از زبان وی واقعا شیرین است. وزیر خارجه‌ کشوری با اقدامات تروریستی اقتصادی که به بیان خودشان «شدیدترین تحریم‌ها علیه یک ملت است» به مصاف یک ملت انقلابی آمده‌اند، آیا این یک اقدام دیپلماتیک است؟ آقای پمپئو آیا نقض عهد در توافق هسته‌ای و جنگ اقتصادی علیه ملت ایران، اقدام سیاسی است؟ آیا اقدامات آمریکا در ونزوئلا علیه رییس‌جمهور این کشور اقدامی سیاسی و دیپلماتیک است؟ آیا اقدامات آمریکایی‌ها در تسلیح سعودی‌ها علیه ملت مظلوم یمن اقدامی سیاسی است؟ آیا حمایت همه جانبه از رژیم بساز و بفروش صهیونیستی علیه ملت شجاع فلسطین اقدامی سیاسی است؟

رییس مجلس شورای اسلامی ابراز تاسف کرد: ملت آمریکا گرفتار باند سیاسی بی‌آبرویی شده‌اند که پس و پیش حرف‌های خود را محاسبه نمی‌کنند.

وی همچنین با گرامیداشت یاد و خاطره مجاهدین اسلام شهیدان بخارایی، امانی، صفار هرندی و نیک‌نژاد، گفت: اینان از پیشتازان مبارزات ملت ایران علیه رژیم ستم‌شاهی بودند که در سنین جوانی راه درست زیستن را یافتند و با مقاومت خویش مسیر مبارزات ملت را هموار کردند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها