بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۱۱۹۶۱۰
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۴
رئیس اتحادیه نبات، آب‌نبات ریز و قند ریز گفت: قیمت شکر در سطح بازار کاهش یافته و به محدوده ۴۰۰۰ تومان رسیده است.
تدبیر24»حسن افخمی اظهار کرد: عموم واحدهای تولیدی و فعال این صنف در سطح تهران در قالب واحدهای کارگاهی کوچک فعال هستند و فعالان صنفی که حجم کار خود را وسعت داده‌اند و در معیار کارخانجات صنعتی فعالیت دارند، از سطح شهر خارج و به اطراف شهر نقل مکان کرده‌اند.

وی با بیان اینکه ۵۵۰ واحد صنفی دارای جواز کسب و ۲۵۰ واحد در دست اقدام برای دریافت مجوزهای قانونی هستند، گفت: قیمت مواد اولیه رشد قابل توجهی داشته و این موضوع بر میزان مصرف تأثیرگذار بوده است و از سوی دیگر افراد با توجه به فرهنگ مصرف خود محصولات سنتی و صنعتی را برای مصرف انتخاب می‌کنند.

افخمی یادآور شد: محصولات این صنف، نبات، آب نبات، شکر پنیر و آبنبات های سنتی است که عمده ماده اولیه آن شکر است که در ماه‌های اخیر روند صعودی قیمت را در دستور کار قرار داد و با اقدامات دولت روند صعودی قیمت آن تا حدودی خنثی شد.

رئیس اتحادیه نبات، آب‌نبات ریز و قند ریز خاطرنشان کرد: در ایام ماه مبارک رمضان در سه نوبت شکر دولتی از سوی اتحادیه به مجموع وزن هزار و ۲۵۰ تن در بین اعضا با قیمت ۳ تا ۳ هزار و ۴۰۰ تومان عرضه شد.

وی تاکید کرد: توزیع دولتی شکر کاهش قیمت را به همراه داشت و قیمت بیش از ۸,۰۰۰ تومان را به محدوده ۴,۰۰۰ تومان رسانده است. در این شرایط محصولات نهایی این صنف نیز با توجه به قیمت شکر و فضای رقابتی قیمت‌گذاری می‌شوند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها