بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 23
کد خبر: ۱۱۹۶۱۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۹
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بقیه‌الله (عج) مطرح کرد؛
رئیس زاده گفت: تلاش کردیم ظرفیت‌های موجود در بسیج جامعه پزشکی را ارتقا بدهیم و از آن برای کمک به مردم جامعه اسفاده کنیم.
تدبیر24»ابراهیم متولیان رئیس جدید سازمان بسیج اظهار کرد: امام (ره) بسیج را جایگاهی برای همه عالم دانسته و می‌فرمودند تا زمانی که مستضعفی وجود دارد، بسیج می‌تواند به فعالیت خود ادامه دهد؛ باید از نگاه سیاسی خارج شویم و همه با هم، همراه مردم کشورمان باشیم.

وی ادامه داد: از ابتدا بسیج را بسیج مستضعفین نامیدند پس باید به ارائه خدمت به مستضعفین بپردازد؛ با توجه به شرایط حساس کشور لزوم بیشتری در اتحاد وجود دارد؛ شرایط نسبت به گذشته متفاوت‌ است اما افراد بسیاری در طول این سال‌ها همان طرز فکر و عملکردی را دارند که در گذشته داشته‌اند.

وی با اشاره به ضرورت تکریم جامعه پزشکی افزود: پزشکان کشور افراد معتقد و به دنبال خدمت رسانی هستند؛ پزشکی که روزمره بیماری را جراحی می‌کند با اتفاق‌هایی مواجه می‌شود که اعتقادات او را هر بار بیشتر می‌کند؛ اگر ما پزشکان به این شکل دنیا را نگاه کنیم روز به روز ارتقا پیدا خواهیم کرد.

متولیان گفت: کنار هم قرار گرفتن ویژگی‌های مانند دلسوزی در کنار واژه پزشک، انسان‌هایی متفاوت می‌سازد؛ اگر معتقد باشیم روزی هر کس مقدر شده است نگاه به مادیات را کنار خواهیم گذاشت و یکی از سیاست‌ها باید کاهش تهدیدات این چنینی باشد.

وی با اشاره به دیدار رهبری و واکنش ایشان نسبت به کشور ژاپن گفت: بدون شک با ارتباط با خدا و تقوا رهبر معطم انقلاب بود که باعث جاری شدن چنین کلماتی بر زبان ایشان شد؛ رهبر ما ژاپن را با این قدرت مادی تحقیر کرد؛ محیط کاری ما باید از مادیات فاصله بگیرد.

همچنین محمد رئیس زاده رئیس سابق سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور و رئیس دانشگاه علوم پزشکی بقیه‌الله (عج) در این مراسم اظهار کرد: دکتر هاشمی یکی از بهترین همراهان بسیج جامعه پزشکی بودند و در این پنج ساله هیچ کمکی را دریغ نکردند به خصوص در جبهه مقاومت همراه ما بودند که در مسئولین کشور کم تر دیده می‌شود.

روحیه بسیجی بیش از تصور ماست
وی ادامه داد: مجموعه بسیج جامعه پزشکی ظرفیتی بسیار بالا دارد و ظرفت و روحیه بسیجی بیش از تصور ماست؛ سال ۹۱ مجموعه‌ای را از ما برای کمک به جبهه‌های مقاومت خواستند و به صورت جزئی به ۱۷ استان اعلام کردیم انتظار حضور حدود ۵۰ نفر را داشتیم و در کمال تعجب با حضور ۱۵۷ نفر مواجه شدیم که برخی از ان ها اصرار بر شروع امداد رسانی از همان روز اول داشتند.

رئیس زاده گفت: تلاش کردیم ظرفیت های موجود در بسیج جامعه پزشکی را ارتقا بدهیم و از آن برای کمک به مردم جامعه اسفاده کنیم؛ علی‌رغم چالش‌های جدی که وجود داشت همواره تلاش در همراهی با مردم در اقصی نقاط کشور و حتی خارج از کشور که کار بسیار دشواری است

رئیس سابق سازمان بسیج جامعه پزشکی گفت: در سال ۹۰ به تعدادی زیادی از پزشکان درخواست کمک و همراهی دادیم و از این بین بیش از ۸۰ درصد از پزشکان با اعتقادادت متفاوتی که داشتند آمادگی خود را برای کمک و همراهی با مردم کشورمان اعلام کردند.

بهره‌مندی ۱۰ میلیون نفر در سال از خدمات  بسیج پزشکان در مناطق محروم
وی تاکید کرد: در این سال‌ها بیش از ۲۲۰ تیم با ۶۰۰ نفر به مناطق درگیر جنگ ارسال شدند و به ارائه خدمات پزشکی پرداختند؛ حدود ۶۷ میلیارد تومان به شکل داوطلبانه ارائه شد؛ در داخل کشور ۳۶ میلیون خدمت انجام شد؛ می‌توانیم بیان کنیم که به طور متوسط سالی ۱۰ میلیون نفر خدمتی با کیفیت مناسب در مناطق محروم دریافت کردند.

رئیس زاده با تاکید بر همراهی بسیج جامعه پزشکی با مردم در مناطق زلزله زده، اربعین حسینی و غیره گفت: در حوزه های علمی هم اقدامات زیادی صورت گرفت مثل کنگره حوادث و بلایا کا هم‌اکنون در حال برگزاری است؛ حدود ۳۰ کتاب از شهدای جامعه پزشکی به چاپ رسید و به طور مداوم به گرامیداشت خانواده‌های شهدا پرداختیم.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
هادی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۹
0
0
با سلام و احترام آقای دکتر رئیس زاده هم اکنون رئییس دانشکده پزشکی دانشگاه بقیه الله عج هستند و رئیس این دانشگاه آقای دکتر جلالی هستند که در متن خبر به اشتباه درج شده لطفا اصلاح بفرمائید
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها