بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۱۱۹۶۲۰
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۷
سخنگوی هیأت رئیسه مجلس از ضرب‌الاجل یک هفته‌ای مجلس به دولت برای اجرای مصوبه مربوط به افزایش حقوق کارکنان دولت خبر داد.
تدبیر24»اسدالله عباسی سخنگوی هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی ، با اشاره به نشست اخیر هیأت رئیسه مجلس برای پیگیری پرداخت حقوق بازنشستگان و بحث افزایش حقوق کارکنان دولت اظهار داشت: اخیراً ما نشست ویژه‌ای برای پرداخت حقوق بازنشستگان و همچنین اجرای مصوبه افزایش حقوق کارکنان دولت داشتیم.

وی افزود: در این جلسه جمع‌بندی خوب بود و قرار بر این شد بر اساس مصوبه مجلس این افزایش حقوق اعمال و اجرا شود.

سخنگوی هیأت رئیسه مجلس ادامه داد: کارگروهی از سوی هیأت رئیسه مجلس برای این موضوع تشکیل شده است که امیرحسین قاضی‌زاده مأموریت پیدا کرد تا این موضوع را برای اجرا پیگیری کند تا مصوبه مجلس اعمال شود.

عباسی همچنین اعلام کرد که ما از سوی مجلس دولت را موظف کردیم که تا پایان خرداد ماه سال جاری تا ریال آخر حق و حقوق کارکنان دولت و همچنین فرهنگیان را پرداخت کند در واقع این اولتیماتومی است که مجلس به دولت داده است و دولت مکلف به اجرای آن است.

نوبخت رئیس کمیسیون بهداشت مجلس شد

عضو کمیسیون بهداشت مجلس از ابقای نوبخت به‌عنوان رئیس کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی خبر داد.

اکبر ترکی عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، از برگزاری انتخابات هیئت رئیسه این کمیسیون خبر داد و گفت: علی نوبخت از سوی اعضای به‌عنوان رئیس کمیسیون بهداشت انتخاب شد.

وی افزود: آقایان قربانی و خاتمی با رأی اکثریت اعضا به‌ترتیب به‌عنوان نوّاب اول و دوم و همچنین آقایان جمالی و حمزه نیز به‌عنوان دبیران کمیسیون انتخاب شدند.

عضو کمیسیون بهداشت مجلس اظهار داشت: بنده نیز از سوی اعضا به‌عنوان سخنگوی کمیسیون انتخاب شدم.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس تغییر کرد

عبدالرضا عزیزی با رأی اکثریت اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی به عنوان رئیس این کمیسیون در سال پایانی دوره دهم انتخاب شد.

رسول خضری عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم با اشاره به جزئیات جلسه عصر امروز(یکشنبه، 26 خرداد) این کمیسیون، گفت: در این جلسه انتخابات هیئت‌‌رئیسه کمیسیون برای سال پایانی دوره دهم برگزار شد که بر این اساس، عبدالرضا عزیزی به عنوان رئیس این کمیسیون انتخاب شد.

وی افزود:همچنین در این جلسه علی ساری و محمد وحدتی به عنوان نواب رییس، ناهید تاج‌الدین و روح‌الله بابایی صالح به عنوان دبیران کمیسیون انتخاب شدند، جلیل مختار نیز سخنگوی کمیسیون اجتماعی شد.

 

زاهدی رئیس کمیسیون آموزش مجلس شد

عضو هیئت رئیسه کمیسیون آموزش از انتخاب محمدمهدی زاهدی به عنوان رئیس این کمیسیون خبر داد.

حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی عضو هیئت رئیسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، با بیان اینکه انتخابات هیئت رئیسه کمیسیون در دستورکار قرار داشت، گفت: محمدمهدی زاهدی از سوی اعضای کمیسیون به عنوان رئیس انتخاب شد.

وی افزود: آقایان سلامی و احمدی لاشکی به ترتیب به عنوان نوّاب و بنده و خانم اولاد قباد نیز به عنوان دبیران کمیسیون انتخاب شدیم.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون آموزش اظهار داشت: میرزاده نیز از سوی اعضای کمیسیون به عنوان سخنگو انتخاب شد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها