بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 24
کد خبر: ۱۱۹۶۸۷
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۳
به گفته رئیس اتحادیه کباب، آش و حلیم؛ قیمت محصولات خوراکی مرتبط با گوشت از جمله کباب روند کاهشی داشته است.
تدبیر24»از ابتدای سال گذشته با رشد قیمت ارز، کاهش ارزش پول ملی و صرفه صادرات محصولات ایرانی، قیمت مواد اولیه و محصولات کشاورزی و دامپروری رشد قابل توجهی به خود گرفت که گوشت قرمز از این قاعده مستثنا نبود و عاملی شد تا قیمت محصولات خوراکی و مصرفی همچون کباب و چلوکباب نیز رشد قابل توجهی داشته و منو رستوران‌ها قیمت‌های خاصی را تجربه کنند.

درباره جدیدترین وضعیت این بازار حسین محمدی - رئیس اتحادیه کباب، آش و حلیم -گفت: در چند وقت گذشته با توجه به برنامه‌های دولت مبنی بر عرضه گوشت در حجم قابل توجه، قیمت محصولات خوراکی که تولید آنها وابسته به گوشت است روند نزولی به خود گرفته است.

وی افزود: در حال حاضر واحدهای صنفی ارائه دهنده محصولات خوراکی مرتبط با گوشت؛ گوشت یخ‌زده و وارداتی را با قیمت کیلویی ۴۵ تا ۴۷ هزار تومان دریافت می‌کنند و در کنار آن گوشت تازه را در حدود ۶۰ تا ۷۰ هزار تومان خریداری می‌کنند.

رئیس اتحادیه کباب، آش و حلیم با بیان اینکه کاهش قیمت گوشت بر کاهش قیمت تمام شده محصولات غذایی تأثیر قابل توجهی داشته است، گفت: اتحادیه کباب، آش و حلیم نرخ‌گذاری رسمی و دستوری برای کباب نداشته و قیمت‌ها براساس قیمت تمام شده محصول و شرایط رقابتی از سوی واحدهای صنفی تعیین می‌شود.

محمدی تاکید کرد: اتحادیه در نرخ گذاری واحدهای صنفی دخالت مستقیم ندارد اما بر قیمت محصولات واحدها نظارت دقیق دارد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها