بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۱۱۹۷۲۶
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۱
رفتار برخی نمایندگان در سال آخر عمر مجلس تبلیغاتی است. واقعیتی که انکارناپذیر است اما رفتار این طیف از نمایندگان را نباید به همه مجلسی‌ها تعمیم داد.
تدبیر24»به هرحال نماینده‌ای که چندسال مشغول به فعالیت است طبیعی است که به‌دنبال این باشد که کارها و اقداماتش را به مردم حوزه‌اش انعکاس دهد. اگر از این بعد به قضیه نگاه کنیم از نظر من تبلیغات حتی مثبت هم است. مشکل اما آنجا به‌وجود می‌آید که برخی رفتارها رنگ و بوی پوپولیستی به خود می‌گیرد. رفتارهایی که در ماه‌های باقیمانده تا انتخابات مجلس از سوی برخی مشاهده می‌شود که مناسب شأن مجلس و نماینده نیست. نماینده به‌عنوان وکیل مردم در پارلمان باید در جهت حل مشکلات سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و... حرکت کند و راهگشا باشد نه اینکه دنبال رای جمع‌کردن برای خودش باشد. من شعارم این است که فضا را تا زمان ثبت‌نام کاندیداها، انتخاباتی نکنیم. به تمامی رقبای خودم نیز در منطقه گفته‌ام من این یک‌سال را با کلیه امکانات و ارتباطاتی که با وزارتخانه‌ها و دیگر بخش‌های اجرایی دارم تلاش خواهم کرد که مطالبات منطقه را پیگیری کنم. بعد از آن وارد فضای رقابت شویم. رقبای انتخاباتی با جوسازی‌کردن قطعا به هیچ‌جایی نخواهند رسید. برخی از نمایندگانی که وابسته به جریان فکری خاصی ممکن است باشند در این سه‌سال با روش‌هایی چون سوال از وزرا، استیضاح، عزل وزیر و... تلاش کرده‌اند که مطالبات خود را دنبال کنند ولی من این روش‌ها را نمی‌پسندم، برای حل بحران‌های موجود در کشور باید در تعامل با هم پیش برویم.


قاسم میرزایی نیکو، عضو فراکسیون امید مجلس دهم
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها