بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 24
کد خبر: ۱۱۹۷۳۸
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۷
مشاور وزیر بهداشت در امور بهداشتی از افتتاح پرونده الکترونیک سلامت در روز سه شنبه چهارم تیر ماه با حضور رئیس جمهور خبر داد.

تدبیر24»محمد آسایی اردکانی مشاور وزیر بهداشت در امور بهداشتی با بیان اینکه پرونده الکترونیک سلامت فردا با حضور رئیس جمهور و وزیر بهداشت رونمایی می‌شود، اظهار کرد: از فردا این پرونده در سراسر کشور اجرایی خواهد شد و همه ایرانیان می‌توانند از پرونده سلامت خود استفاده کنند.


وی ادامه داد: مبتلایان به بیماری‌های واگیر و غیر واگیر با پرونده الکترونیک سلامت مورد رصد و پایش قرار می‌گیرند و تمام خدمات و هزینه‌های درمان بیماری در پرونده الکترونیک سلامت ثبت می‌شود.

مشاور وزیر بهداشت در امور بهداشتی اظهار کرد: با اجرایی شدن پرونده الکترونیک سلامت ما از خدمات تکراری جلوگیری می‌کنیم؛ به عنوان مثال ممکن است فردی در یک روز به چهار پزشک مراجعه کند و هر پزشک یک دستور دارویی و تشخیصی تجویز کند که این هزینه‌های نظام سلامت را بالا می‌برد، اما به کمک پرونده الکترونیک سلامت می‌توان از خدمات اضافی جلوگیری و هزینه‌ها را کنترل کرد.

آسایی بیان کرد: پرونده الکترونیک سلامت موجب صرفه جویی منابع زیادی در حوزه سلامت می‌شود، اما استفاده از این پرونده مشارکت مردم بخش خصوصی و همه بخش‌های خدمت‌رسان در حوزه سلامت را می‌طلبد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها