بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۱۱۹۷۶۰
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۹
احمدی نژاد، رییس جمهور سابق ایران با ارسال نامه‌ای به گفته‌ی کانال جریان احمدی نژاد «تحلیلی و تاریخی» خطاب به دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا، ضمن تشریح ویژگی‌های استثنایی، سابقه‌ی تاریخی و فرهنگ دیرینه‌ی ملت ایران، دولت آمریکا را از «زورگویی و اعمال فشارهای سیاسی و اقتصادی بر ملت‌ها و تشدید فضای تنش و درگیری در منطقه» برحذر داشت.
تدبیر24»بنا بر اعلام کانال دولت بهار در نامه احمدی نژاد به ترامپ همچنین تاکید شده است که ملت ایران در طول تاریخ هرگز چشم طمع به منابع دیگران نداشته و هیچگاه به سلطه اجنبی رضایت نداده است و شروط تحمیلی از ناحیه هیچ قدرتی را نیز نپذیرفته و نخواهد پذیرفت.

احمدی نژاد در این نامه خطاب به رییس جمهور آمریکا نوشته است: به خود آیید و بیندیشید که شما در مقایسه با حاکمیت جهانی ایرانیان و مدیریت مقتدرانه و در عین حال انسانی، عادلانه و بشردوستانه‌ی کورش کبیر، علی رغم برخورداری از جنگ افزارها و قوای نظامی هزاران بار قوی‌تر و مخرب‌تر، منطقاً و عملاً از چه جایگاهی برخوردارید و آگاه باشید که ملت فهیم و شریف ایران و نیز افکار عمومی جهان درباره منطق فکری و منش عملی شما چگونه قضاوت خواهند کرد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها